חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועים – מתאים לכל אירוע

האורחים אשר מגיעים אל האירועים השונים, אוהבים מאד את עמדות דוכני מזון לאירועים כיוון שיש בהם שפע של מטעמים והפתעות.


להזמנת דוכני מזון לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


דוכני מזון לאירועים

אורחים אשר מגיעים לאירוע נהנים מהעובדה שבכניסה ממתינים להם דוכני מזון לאירועים ועל כל אחד מהם יש היצע רחב של מוצרי מזון בהתאם לאופיו של האירוע . המגמה של השפים ושל המארחים היא לקבל החלטה על מזון מגוון אשר המוזמנים ייהנו מכל המרכיבים שלו.

בהתאם לכמות האורחים ולהרכב שלהם, כמו אנשי עסקים, משפחות, אנשים מבוגרים וכו', יותאם התפריט שהוא הנכון ביותר לאוכלוסייה זו.

בשר על גווניו השונים

מי שאוהב בשר, נהנה מהעשייה המקצועית של הבשר בחגיגות. דוכני מזון לאירועים של נויה קייטרינג מציעים אסאדו שנעשה בצלייה מיוחדת, פרוסות של בשר מעולה אשר מכינים אותם עם תבלינים רבים על הפלנצ'ה. הקהל נהנה להניח בצלחת שלו מהפריטים הללו ולהוסיף לכך גם דוכן עראיס טרי ומשובח שכולל בשר טחון ואיכותי בפיתה בעל טעם משכר.

כמו כן דוכני מזון לאירועים אשר מציעים שווארמה שהוא מאכל אהוב מאד על האורחים, מגישים זאת בפיתה ומציעים לקהל גם תוספות אהובות שמתאימות לכך כמו חומוס, טחינה נפלאה חמוצים וסלטים פיקנטיים.

אחת ההצלחות הגדולות של דוכני מזון לאירועים הן האופציות לאכול סוגים שונים של המבורגרים כמו דונאטס בורגר, באן בורגר או המבורגרים קטנים בלחמניות קטנות. המשתתפים נהנים גם לטעום שניצל שטוגן לא מזמן והוא מוגש בתוך חלה טרייה, עם המון תוספות נהדרות כמו ירקות וחמוצים.

דגים לכל אירוע

דוכני מזון לאירועים מציעים לקהל מגוון של דגים, פיש & צ'יפס חם שמוגש בתוך נייר אפיה בצורת קונוס המזכיר הליכה ברחוב עם חטיף טעים, נתחי סלמון קריספיים או סביצ'ה ודגים ים מעולים. המבחר הגדול סוחף את אוהבי הדגים והם נהנים להגיע שוב ושוב לדוכן זה, כדי ליהנות מהמעדנים הללו.

מטעמים מכל העולם

כאשר על דוכני מזון לאירועים מוצעים מאכלים מכל העולם, השמחה היא גדולה מאד. זה מזכיר למוזמנים את המסעות שלהם במקומות שונים בעולם והם נהנים מהטעמים המוכרים. כך אנו מניחים מגשים ענקיים ובהם שלל סוגים של רולים סושי, חלקם עם דגים וירקות שונים ומקצת מהם צמחוניים בלבד, עם ירקות מגוונים וחביתה. תכולת המגשים הללו נעלמת מהר מאד, כיוון שהאורחים אוהבים מאד סושי.

הם נהנים גם מהמטעמים הנוספים ממזרח אסיה שמוגשים כמו איצ'י באן, דים סאם ופריקסה יפני ומכל הרטבים הנפלאים כמו רוטב סויה וחמוץ מתוק.

נויה קייטרינג מציעים גם דוכני מזון לאירועים שכוללים שפע של סלטים מירקות טריים, בשילובים מפתיעים. כמו כן דוכן של מרקים חמים שמוגשים בעיקר בחורף, דוכן ישראלי שכולל כדורי פלאפל חמים, חומוס, טחינה ובורקס טורקי עם בשר או עם תפוחי אדמה.

האורחים עוברים בין הדוכנים, טועמים וגם מגיעים שוב לדוכנים ספציפיים שבהם היו מאכלים שהם אהבו במיוחד.

דילוג לתוכן