חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מבחר גדול של דוכני מזון ליום הולדת

 

יום הולדת בכל גיל זו חגיגה ענקית, אך כאשר מדובר בילדים או בני נוער, השמחה היא גדולה ומכופלת וההורים יוצאים מגדרם כדי לתכנן מסיבה נהדרת לשמחתם הגדולה של בעל השמחה ושל חבריו ובני משפחתו.

 

דוכני מזון ליום הולדת

החשיבה על אירוע יום הולדת כוללת רעיונות רבים ובסופו של דבר, מתגבשת החלטה יחד עם הילד או הילדה, על התוכנית של יום ההולדת וזאת בהתאם לגילם ולחלומות שלהם.

נדבך חשוב בחגיגה הגדולה הוא הנושא הקולינרי. בתחום זה מתייעצים עם המומחים של נויה פוד כך שהם יספקו את המאכלים המתאימים ביותר עבורם, בדוכני מזון ליום הולדת.

לאחר התוכנית האמנותית אשר תכלול משחקים, שירים וריקודים כולם מזיעים וזקוקים הן למנוחה והן לאנרגיה מתחדשת וזה בדיוק הזמן להגיש להם את המאכלים אשר אהובים עליהם.

 


להזמנת דוכני מזון ליום הולדת חייגו עכשיו: 072-2119587


 

זה הזמן למנה העיקרית

אם מדובר בארוחה בשרית, יוצעו להם כמה מנות מעניינות אשר יפוזרו בדוכני מזון ליום הולדת, כמו סירה מלאה בסוגים שונים של סושי, המבורגרים עסיסיים הצלויים כהלכה בתוך לחמניות טריות ורכות, שווארמה פרגיות, פלאפל, כמויות עצומות של צ'יפס, כריכונים, טוסט נקניק, טורטיות עם מילויים ותוספות אהובות אחרות כמו אורז וסלטים טריים ומשביעים.

 

אם המארחים מעוניינים בארוחה חלבית, נהנים הילדים מפסטה ברטבים האהובים עליהם, רביולי במילויים טעימים במיוחד, פוקצ'ות מעניינות עם זעתר, שמן זית או ירק קלוי מעל כמו פטריות, פיצות מפנקות, קישים קטנים, בורקס טורקי, טורטיות מסקרנות עם גבינות וירקות, סירה גדולה הכוללת כמה סוגי סושי שכולם צמחוניים והיצע גדול של סלטים טריים וריחניים.

 

מטעמים מתוקים ליום ההולדת

לאחר המנה העיקרית, מגיעים המטעמים הייחודיים של יום ההולדת אשר כל האורחים מחכים שלהם, שפע של קינוחים העשויים משוקולד, קרואסונים קטנים, טארטלטים, וופל בלגי על מקל, קינוחים כמו מוס בכוסות אישיות ושלל פירות העונה.

 

בנוסף לכך נהנים הילדים ממכונת פופ קורן אשר מאפשרת להם למלא את הכוסות הגדולות בכמויות גדולות של התירס המתפוצץ ומכונת צמר גפן מתוק המספקת להם את השערות המתוקות המגולגלות סביב המקל וגורמות להנאה עצומה בעת אכילתן.

 

כל אחד מדוכני המזון מציע מטעמים יוצאי דופן ולילדים נותר להחליט מה לאכול, מה קודם למה ומאילו מאכלים כדאי להם ליהנות ממנה נוספת. שפע המנות המוצעות להם לאורכו של כל האירוע, גורם להם לאושר ולשובע.

 

הנאה מלאה מחגיגת יום ההולדת

דוכני המזון השונים אשר הוכנו על ידי צוות השפים והטבחים המקצועיים של נויה פוד, גרם לסיפוק עצום מהמסיבה הן לחתן השמחה או לכלת השמחה והן למשפחה הקרובה ולכל החברים אשר הגיעו כדי לחגוג יחד במסיבה הגדולה והמוצלחת.

 

אולי יעניין אותך דוכני מזון לימי הולדת לילדים

דילוג לתוכן