חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג ברמה אחרת לעריכת אירועים בבית

כאשר מקבלים החלטה על עריכת אירוע בבית כדי לחגוג יום הולדת, יום נישואין, ברית או כל אירוע משפחתי או עסקי, בוחנים אפשרויות רבות לתוכנית האירוע ולנושא הקולינרי שהוא חלק חשוב מאד בתכנון כל אירוע.

קייטרינג לאירועים בבית

מארחים רבים חושבים כי הדבר הנכון ביותר הוא להכין אוכל ביתי להנאתם של המוזמנים, אך הדבר גוזל זמן רב ובעיקר כוחות רבים. בני המשפחה עסוקים ביום יום בעניינים רבים אשר קשורים לילדיהם ולעבודתם והכנת כמות של מזון עבור מספר רב של משתתפים מחייבת אותם לבצע היערכות מיוחדת הכוללת קניות של מוצרים רבים ועבודות הכנה של הרבה מאכלים על פי התפריט. התנהלות זו אורכת בדרך כלל  כמה ימים ובתום שלב ההכנות קיים גם צורך במקום אחסון במקרר או במקפיא עד מועד האירוע, כך שמדובר במבצע לוגיסטי מורכב. בנוסף לכך ביום האירוע על המארחים לדאוג לכל נושא הכנת או השכרת שולחנות והכיסאות, הגשת המזון למוזמנים באופן ראוי ובסוף האירוע עליהם גם לפנות את הכול ולהשיב את הסדר הביתה.

לאור המאמץ הגדול, רבים מהם בוחנים אפשרות של הזמנת קייטרינג לאירועים בבית אשר עובדיו יהיו אלו שיטפלו בכל הנושא הגסטרונומי מתחילתו ועד סופו. בדרך זו המארחים ייהנו הנאה אמיתית מהאירוע ללא צורך שלהם לבשל להגיש או לפנות את כל הציוד בתום האירוע.


להזמנת קייטרינג לבית חייגו עכשיו: 072-2119587


הזמנת קייטרינג בטיב מעולה

לאור חשיבותו הרבה של האירוע בבית, לצורך בחירת חברת קייטרינג לאירועים בבית מומלץ לשוחח עם חברים או עם בני משפחה אשר ערכו לאחרונה אירוע בביתם ונעזרו בשירותי קייטרינג, כדי לקבל מהם חוות דעת על חברה איכותית, אשר אפשר לסמוך באופן מלא על ההתנהלות שלה בכל הקשור להיערכות מראש, להכנת מזון טרי וטעים ולעמידה בלוחות הזמנים.

הכנת תפריט לאירוע בבית

בהתאם לכמות המוזמנים, עוברים עם השפים על התפריטים המוצעים כדי לגבש החלטה אם להזמין תפריט שהוא בשרי או חלבי. האפשרויות בכל אחת מהאופציות הן רחבות מאד והמטעמים כולם ברמה גבוהה ביותר. על פי שעת האירוע, אופיו ואהבותיהם של האורחים מקבלים בסופו של דבר את ההחלטה הנכונה ביותר.

המוטו הוא להעניק לקהל מגוון גדול של מאכלים אשר בנויים מחומרי גלם אשר אהובים עליהם. אפשר לבחור במנות בשריות הכוללות צלי, אסאדו, שווארמה פרגיות ותוספות מצוינות. או לחילופין לבחור במנות חלביות אשר מושתתות על היצע נרחב של גבינות רכות וקשות מכל העולם, מבחר פסטות ורביולי ברטבים נפלאים, קישים עם שלל ירקות קלויים, פיצות, פוקצ'ות ועוד.

בשתי האופציות נהנה הקהל ממבחר גדול מאד של ירקות טריים, סלטים יוצאי דופן ומגשי סושי עם דגים או ללא דגים, בהתאם לרצונם של המארחים.

אין ספק שבחירת קייטרינג לאירועים בבית תיצור אירוע מוצלח במיוחד אשר יקל על המארחים. האורחים ייהנו לאורך כל האירוע משלל מאכלים ייחודיים, פינוקים וקינוחים מדהימים.

למידע נוסף על דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן