חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

האירוח האידאלי – מגשי מסיבות סושי

יש מטעמים שהם קונצנזוס ורוב הציבור אוהב אותם. לכן כאשר מגישים את המאכלים הללו לאורחים כולם מרוצים. הן המארחים שמצאו מאכל שמתאים לכולם והן האורחים שנהנים ממאכלים שאהובים עליהם.

הזמנה של מגשי סושי

כאשר חושבים לקראת המסיבה או מפגש עם חברים, מה יוגש בפן הקולינרי, ברור לכולם שהאופציה של מגשי מסיבות סושי היא האופטימלית. אך עם זאת כדי לגרום להנאה עצומה לאורחים, יש לבחור חברת קייטרינג כמו נויה דוכני מזן לאירועים אשר עובדיה מייצרים מגשים יוצאי דופן בטעמיהם תוך הקפדה על ניקיון ועל היגיינה לאורך כל הדרך. מעבר לכך מדובר בגלילי סושי אשר מכינים אותם מחומרי גלם איכותיים בלבד, דגים טריים כמו טונה סלמון או לברק, רצועות דקיקות של ירקות טריים כמו גזר, אבוקדו, צנון ועוד. כמו כן חביתה וגם אורז עגול אשר בושל כהלכה.

כאשר מהדקים את כל חומרי הגלם עם אצות איכותיות, התוצאה היא מרהיבה ביופייה והטעמים הם לעילא ולעילא. לכן כאשר מזמינים מגשי מסיבות סושי יש לבחור את הספק המתאים ביותר והעדיפות היא תמיד להזמין זאת מספק מעולה שכבר הזמנתם ממנו בעבר, כמו נויה דוכני מזון לאירועים אשר מכין רולים משובחים בכל קנה מידה.


להזמנת מגשי מסיבות סושי חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


אופציות של גלילי סושי

יש כמה אופציות של מאכלי סושי אשר מוגשים על מגשי מסיבות סושי. גלילים עם ירקות, או לחלופין חביתה יפנית וגם נתחי דגים דקיקים. אופציה נוספת היא רק ירקות וזאת ללא דגים. אפשרות זו מתאימה מאד לצמחונים ולטבעונים ולכן אם בין באי המסיבה או המפגש החברתי יש כאלו, המגמה היא להזמין חלק מהכמות ללא דגים וכך זה מתאים לצמחונים. בדרך זו פותרים את שאלת האירוח כשיש אופציות נהדרות לכל המוזמנים.

בדרך כלל צד אחד של המגש הוא עם דגים והצד השני הוא בלעדיהם. האורחים כבר מורגלים לסידור של הרולים זה לצד זה וכל אחד מהמוזמנים יודע אילו סוגים לבחור. יש גם אופציות הפוכות של indide out שבהם הופכים את המעטפת או נתחי סלמון על כדור אורז היוצר טעם שמיימי.

אוהבי הסושי

המוזמנים שמגיעים לאירועים ורואים כי נויה פוד דוכני מזון מכילים גם אופציות של סושי נעמדים ליד הדוכן, בוחרים את האופציות המתאימות להם ומניחים אותם על הצלחת. ברוב המקרים עד שכל מגשי מסיבות סושי לא מתרוקנים, הם לא עוברים לדוכנים אחרים.

לשפים של נויה דוכני מזון לאירועים יש ניסיון רב בכל מה שקשור לאירועים, חגיגות ומפגשים וכיוון שהם מודעים לאהבת הסושי, הם מכינים תמיד כמות גדולה של מגשים וכאשר אחד מהם מתרוקן, מגש אחר יוצא לדרך ומונח מהר מאד על הדוכן לשמחתם של האורחים.

סושי אפשר להגיש בארוחות בוקר מאוחרות, בארוחות צהרים וגם בארוחות ערב. לכן זהו פתרון אידאלי בכל אירוע, קטן או גדול.

רוצים להזמין סושי מעולה? אנחנו הכתובת. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

הזמינו עכשיו סושי בקריית אונו

דילוג לתוכן