חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חגיגת טעמים עם גרילמן עד הבית

ישראלים רבים מכינים בשר על המנגל אך לא מדובר בעבודה מקצועית ולכן כאשר מדובר באירוע אשר אמורים להגיע אליו הרבה חברים, בני משפחה או קולגות מהעבודה, ההמלצה היא להזמין גרילמן עד הבית אשר יוסיף נופך של מיומנות וניסיון ובזכותו המסיבה תהיה לא פחות ממושלמת.


להזמנת גרילמן עד הבית חייגו עכשיו: 072-2119587


גרילמן עד הבית

הצוותים המקצועיים של נויה פוד כוללים גם אנשי גרילמן עד הבית. מדובר בטבחים בעלי מיומנות וניסיון רב בתחום ייחודי זה. הם מגיעים לאירועים אשר תואמו מראש ומטפלים בכל הנדרש כדי שהאירוע הכולל צליית בשר על האש יהיה גרילמן עד הבית .

בתחילת הדרך, מתבצע סיעור מוחות לגבי האירוע כדי לקבל החלטות נכונות לגבי כמויות וסוגי הבשר שיש לרכוש עבור החגיגה. ההחלטות מתקבלות בהתאם לכמות המוזמנים אשר אמורים להגיע ולסוגי הבשר אשר להערכת המארחים יהיו המתאימים ביותר. בעלי האירוע מכירים בדרך כלל את רוב המוזמנים הן אם מדובר באירוע משפחתי והן אם מדובר באירוע של החברה ולכן קל להם לסווג את המידע ולהכריע.

עבודת הגרילמן ביום האירוע

בשלב הראשון צוותי העבודה של נויה פוד דואגים שכל הציוד והמזון יועברו למקום האירוע על פי לוח הזמנים שסוכם מראש. לאחר מכן הגרילמן מעבד את הבשר, מניח נתחים מסוימים ברטבים ייחודיים ומשאיר אותם לכמה שעות במקרר, וכך הטעמים ייספגו בבשר.

עם הגעת ראשוני האורחים, מניח הגרילמן על עמדות הגריל את מעוררי התיאבון כמו קבבים וחלקי עוף ולאט לאט כאשר זרם האורחים גובר, הוא מפעיל את כל העמדות ומגיש למוזמנים אסאדו איכותי, אנטרקוט משובח, נקניקיות מרגז חריפות, שיפודי פרגיות מתובלים, שווארמה פרגיות, צלעות כבש, איברים פנימיים ואופציות נוספות.

כל האורחים מבינים מהר מאד תוך כדי האכילה, שמדובר באירוע יוצא דופן ומוצלח במיוחד, לאור העבודה המסורה של גרילמן עד הבית אשר עושה כל שניתן כדי שהאורחים ייהנו מכל דקה, יאכלו וייצאו שבעים.

מאכלים נוספים אשר מוגשים באירוע על האש

היצע המאכלים הנלווים לבשר כולל פיתות מצוינות, חומוס בכמה וורסיות הכולל גרגרי חומוס, טחינה, פטריות חמות, עריסה חריפה וסוגי טחינה. בנוסף לכך נהנים האורחים מסלטים טריים של ירקות בטיב מעולה אשר מכילים הרבה מאד שילובים מוצלחים, מתובלים וצבעוניים.

כמו כן, מוצעים לאורחים מגשים עם תוספות מפתיעות כמו צ'יפס, אורז, ירקות מבושלים והיצע רחב של מטעמים מיוחדים.

היתרונות של הגעת גרילמן עד הבית

כאשר גרילמן פרטי מטפל בכל מה שקשור ללוגיסטיקה טרם האירוע ומתפעל את עמדות הגריל באירוע עצמו, למארחים נותר להסתובב כל הערב בין האורחים השונים, לשוחח, לצחוק ולאכול עם כולם. הפעם יש מי שמטפל בעניינים וכך הם נהנים מאד מהמפגש היוצא דופן.


לחצו כאן להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית

דילוג לתוכן