חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אין אחד שלא ניגש אל דוכן שווארמה

מעט מאוד אנשים יכולים לעמוד בפני קסמה של השווארמה. השיפוד מלא הבשר המסתובב על צירו, ריח השומן וכל הסלטים הנלווים, זוהי חוויה גסטרונומית לחובבי הז'אנר. תוכלו לפנק את האורחים שלכם המוזמנים לאירוע בחוויה זאת בעזרת דוכן שווארמה או שני דוכנים מסוג זה, אם יש מוזמנים רבים.


להזמנת דוכן שווארמה חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון באופן כללי

כשמארגנים אירוע גדול קשה מאוד לקלוע לטעמם של כל האורחים ולדאוג שכולם יהיו מרוצים. דוכני המזון מאפשרים להגדיל את מגוון המנות מהם יכולים האורחים לבחור. בהתאם לאופי האירוע, סגנון האורחים, מגוון הגילאים ושעת האירוע, יעזרו השפים של החברה המקצועית לדוכני המזון לבחור את הדוכנים הנכונים שיגרמו לאירוע לזרום, לאורחים ליהנות ולמארחים יתנו את הראש השקט ואת האירוע שייזכר לטובה.

חווית השווארמה

על שיפוד מתכת ארוך ננעצים נתחי בשר שונים ויוצרים את המאכל הים תיכוני המכונה שווארמה. בראשו של השיפוד מוסיפים שומן ואת השיפוד מתקינים במתקן צלייה מיוחד. השיפוד מסתובב לאיטו מול פלטות גריל לוהטות, הבשר נצלה והשומן נוזל מראש השיפוד על שכבות הבשר ושומר על עסיסיותו. אפשר לשלב על ציר זה גם ירקות כמו עגבניות ובצל המקנים לחות נוספת לבשר ומוסיפים לעסיסיות שלו. כשהבשר מוכן, מגיע שלב הניסור. הגריל מן בעזרת סכין חדה מוריד פיסות קטנות הנערמות למנת שווארמה. את הבשר מניחים בתוך לאפה או בתוך פיתה עם סלטים כמו חומוס, ירקות חמוצים, סלט ירקות טרי, מוסיפים טחינה, עמבה לחובבים, צ'יפס ומנת שווארמה מופלאה מוכנה במהירות.

חוויה באירוע שלכם

דוכן השווארמה יהיה אטרקציה עבור כל המוזמנים. השיפוד המכיל בשר יסתובב מול עיניהם והבשר יחתך במקום. חברת דוכני המזון תספק את הדוכן עם האביזרים הדרושים להכנת השווארמה שכולל צוות מקצועי שיחתוך ויגיש אותו לאורחים עם התוספות. בדוכן יכינו לאורחים מנה של שווארמה בלאפה או פיתה לפי בחירתם, מגוון סלטים יעמוד לרשותם ביניהם טחינה, חמוצים, סלט ירקות ועוד.

תוכלו לבחור שווארמה מהודו, עוף, כבש, בקר או לשלב ביניהם. לצד השווארמה אפשר להוסיף גם צ'יפס חם ופריך שיוסיף המון למנת השווארמה ויהפוך אותה למושלמת.

שווארמה צמחונית ושאר אלרגיות מזון

בין המוזמנים בוודאי יהיו כאלה המקפידים על כשרות מסוימת או שומרים על צמחונות. חברת דוכני המזון תוכל לספק גם שווארמה תחליפית המבוססת על טופו, ירקות ואפשרויות נוספות. חשוב לדאוג למזון עבור אלו אשר נמנעים מגלוטן, לבעלי אלרגיות שונות. האפשרויות קיימות והחברה תשמח לייעץ לכם בנושא.

דוכני קינוחים ומשקאות

אם אתם מקפידים על כשרות תוכלו להזמין דוכן פירות טריים לקינוח לאחר אירוע שיש בו דוכן שווארמה. גם דוכן קינוחים פרווה יהיה מצוין ויציע לאורחים שלכם גלידה צמחית, מגוון עוגות ועוגיות. הוסיפו דוכן שתיה קלה, מיצים סחוטים במקום, שייקים טריים או אלכוהול ותרוויחו אירוע מושלם שהאורחים יזכרו וידברו עליו עוד זמן רב.


אולי יעניין אותך להזמין דוכן המבורגר

דילוג לתוכן