חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון ליום הולדת

דוכני מזון- כל היתרונות בדוכן אחד

דוכני מזון לימי הולדת – כל היתרונות בדוכן אחד

 

דוכני מזון הם דוכנים המציעים לאורחים עמדות של סוגי מזון שונים בהתאם לבחירה של בעלי האירוע. אם אתם חוגגים יום הולדת לילדים דוכני המזון יציעו אוכל שהילדים אוהבים כמו נקניקיות, צ'יפס, המבורגר, מפלי שוקולד, צמר גפן מתוק, דוכן פלאפל, לחמניות עם ממרחים שונים ועוד.

 

בדוכני המזון כל אורח, גם מבוגר וגם צעיר,  הלוקח חלק בחגיגת יום ההולדת יוכל למצוא את המזון שהוא אוהב ואם הוא חושק בסיבוב נוסף, הוא יוכל פשוט לגשת אל הדוכן ולמלא את הצלחת, או את הפיתה, בסיבוב נוסף.

אם אתם מחפשים הצעות לדוכני יום הולדת לאירועים, צרו קשר עם "נויה פוד", צברנו ניסיון רב בתחום, אנו מלאים ברעיונות מקוריים ויודעים להכין אוכל טעים ומיוחד!

 

דוכני מזון ליום הולדת – המפתח לחגיגה מוצלחת ומהנה

דוכני מזון ליום הולדת הוא הם טרנד לוהט ולא בכדי. הם משפיעים על האווירה באירוע ומעצימים אותה. במקום שאתם תתעסקו עם הכנת הכיבוד והגשתו, הזמינו דוכני מזון עם אוכל המתאים לילדים. הילדים יתלהבו משפע האוכל, ייקחו אותו בעצמם וייהנו ממנו פעמים, בפעם הראשונה כאשר הם יראו את העיצוב המושך של הדוכן ובפעם השנייה כאשר הם יטעמו את האוכל הטעים.

לא מספיק להשקיע בעיצוב הדוכן, חשוב להשקיע גם באיכות האוכל. בררו עם חברת הקייטרינג מהם חומרי הגלם שבהם היא עושה שימוש, האם הם טריים, האם הם בריאים, האם אינם מכילים כמות גדולה של צבעי מאכל או מרכיבים כימיים אחרים ועוד.

להזמנת דוכני מזון לימי הולדת לילדים לחצו כאן

הגיוון של הדוכנים הוא שם המשחק. חשוב להזמין דוכני אוכל מגוונים, כך שכל אחד מהאורחים, צעירים או מבוגרים, יוכל למצוא את האוכל שהוא אוהב. חשוב לשלב בין סוגים שונים של דוכנים, דוכנים המציעים מאכלים טעימים ומתוקים, דוכני מזון המציעים אוכל בריא כמו סלטים או פירות ודוכנים המציעים אוכל משביע כמו פלאפל, המבורגר, דגים, נקניקיות ועוד.

כדאי לכם להזמין דוכני מזון מחברה המציגה תעודת כשרות. גם אם אתם אינכם שומרי כשרות, סביר להניח כי בין האורחים שלכם יימצאו מספר אורחים המקפידים על כללי הכשרות, אך אחד, לא ההורים ולא הילד החוגג יום הולדת, ירגיש נעים אם אחד מהאורחים לא יוכל לאכול באירוע שלו בגלל מגבלות הכשרות.

 

דוכני מזון לימי הולדת מציעים פתרון מצוין גם לימי הולדת למבוגרים. יש לכם יום הולדת בקרוב, צרו קשר, אנחנו בקייטרינג "נויה פוד" מתמחים בדוכני מזון לילדים, מחכים לכם, שמחים לעזור!

 


אולי יעניין אותך להזמין:

דוכן המבורגר

דילוג לתוכן