חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אירועים קטנים עם אוכל טעים

דוכן אוכל לאירוע קטן עם אוכל טעים

דוכן אוכל לאירוע קטן עם אוכל טעים

 

אירוע מהודר חייב לכלול ארוחה טעימה ואיכותית המשלבת מטעמים מקוריים שהוכנו בשיטות בישול שונות ועם חומרי הגלם הטובים ביותר. ישנם אירועים מצומצמים אשר כוללים מספר מועט של אורחים אשר יש לדאוג להם לאוכל. קייטרינג לאירועים קטנים הוא הפתרון לאירועים קטנים ומצומצמים שיש להאכיל את האורחים בצורה הטובה ביותר.

אירועים קטנים עם אוכל טעים

קייטרינג לאירועים קטנים אשר מורכב מצוות מנוסה ובכיר של אנשי גסטרונומיה, הוא קייטרינג איכותי וטעים ביותר. הקייטרינג מציע לאורחים את מיטב מאכליו הן הבשריים והן החלביים אשר מוכנים ממוצרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר. התפריט כולל מנות מגוונות, גדולות ומשביעות שכל אחד מהאורחים יכול לבחור ולהזמין. המנות הראשונות המוגשות בקבלת הפנים כולל תפריט עשיר של מאכלים בשריים וחלביים שלא תפסיקו לנשנש עד למנות העיקריות, כמו כן תוכלו ליהנות מקינוחים שונים פרווה וחלביים כולל סלטי פירות עשירים וטעימים בפירות ועוד.

תפריט עשיר וטעים עם הקפדה לפרטי פרטים

התפריט של קייטרינג לאירועים קטנים מכיל מגוון נרחב של מאכלים טעימים חלביים, ובשריים ואף צמחוניים. למרות שמדובר על אירוע קטן מספר מצומצם של אורחים עדיין האוכל מוגש ואיכותי ביותר ממש כמו באירועים רגילים וגדולים. באירועים קטנים אין חסכון במגוון המאכלים, הדבר היחיד ששונה בין אירוע קטן לגדול או בינוני זה רק כמות האוכל המוגשת לאורחים באירוע, מעבר לכך תמצאו אותם חומרי גלם איכותיים וטובים ואותם מנות בשריות וחלביות ממש כמו באירועים רגילים שאתם מוזמנים אליהם.

למי מתאים קייטרינג לאירועים קטנים?

קייטרינג לאירועים קטנים מתאים לאירועים קטנים של עד 150 איש. האוכל מותאם לכמות המוזמנים לאירוע וכולל תפריט עשיר ומגוון של מאכלים בשריים וחלביים כאחד. בדר"כ האירועים הקטנים מתקיימים באולמות קטנים יותר, לופטים ומקומות פתוחים שמכילים כמות קטנה של אורחים. קייטרינג לאירועים קטנים נמצאים בכל עיר בדומה לקייטרינג לאירועים רגילים.

בחירת קייטרינג לאירועים קטנים

בחירת קייטרינג לאירועים קטנים מתבצעת ע"י כמה פרמטרים חשובים שיש לקחת בטרם הזמנת הקייטרינג. פרמטרים אלו כוללים:

מס' המשתתפים באירוע- חשוב לדעת בוודאות את המספר המדויק של האורחים אשר מגיעים לאירוע וזאת על מנת שיהיה לנו טווח של אחוזי סטייה.

תקציב – חשוב לדעת את התקציב שיש לכם להקציב לקייטרינג על מנת שלא תחרגו ממנו ותעמדו בו.

בחינת תפריטים שונים לאירוע- תוכלו למצוא מגוון מנות שונות אשר יתאימו לתקציב האישי שלכם.

קביעת טעימות- רצוי שתבצעו טעימות עם מספר חברות קייטרינג בטרם תבחרו את חברת הקייטרינג איתה תעבדו.

הצעות מחיר- חשוב שתבקשו כמה שיותר הצעות מחיר לגבי מנה מסוימת שאתם רוצים שתהיה בתפריט שלכם.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

קייטרינג בשרי במרכז

דילוג לתוכן