חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מה כלול בקייטרינג בשרי לאירועים

אנטריקוט על האש

אנטרקוט על האש

 

יש לכם אירוע משפחתי ? סגרתם את כל דברים שאתם צריכים לאירוע חוץ מקייטרינג? הגיע הזמן לסגור את פינת הקייטרינג ולבחור קייטרינג בשרי לאירועים. עם קייטרינג לאירועים בשרי תוכלו להאכיל את האורחים שלכם עם מגוון נרחב של סוגי בשרים טעימים ומשביעים.

קייטרינג בשרי לאירועים כולל מגוון נרחב של בשרים: שיפודי פרגית, פרגית, סטייק, בשר בקר, בשר צלוי, המבורגר, נקניקיות, קבבים, קבובונים ועוד. כמו כן, תוכלו לטעום בקבלת הפנים קבובונים, נקניקיות, בשר בקר מוקפץ ועוד. התפריט הבשרי הוא תפריט עשיר ומגוון אשר לא רק שמשביע את האורחים, במנות הגדולות שהוא מגיע אלא גם טרי וטעים עד מאוד. תוכלו ליהנות גם מבשר אשר נצלה על אשר באמצעות מנגל או גריל בשטח פתוח כמו גן האירועים.

למי מתאים קייטרינג בשרים לאירועים?

קייטרינג בשרי לאירועים מתאים לכל חובבי הבשר למיניהם, זה יכול להיות לאירועים משפחתיים כמו גיוס הבן לצבא, יום הולדת, חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה, בריתה ועוד. קייטרינג בשרי יביא לכם מנות מובחרות ואיכותיות וכשרות אם אתם שומרי כשרות מבלי שתצטרכו לבשל לבד שעות במטבח או להיות צמודים למנגל לאורך כל המסיבה. חברת הקייטרינג תוציא מהמטבח של אולם האירועים את התפריט הבשרי ותגיש אותו לשולחנות האורחים. קייטרינג בשרי ניתן למצוא גם באירועי חברה ועסקים שונים כגון: ימי כיף, ימי גיבוש עובדים, טיולים, כנסים, ימי עיון ועוד.

למה כדאי לכם קייטרינג בשרי?

עם קייטרינג בשרי תוכלו לפנק את האורחים שלכם עם מגוון מאכלים טעימים ומשביעים. כולנו יודעים שמוצרים חלביים אינם משביעים דיו ואינם מחזיקים אותנו יום שלם, עם קייטרינג בשרי תוכלו גם לקבל ברזל, חלבון וויטמין בי  ואבץ 12 וגם לשמור על הבריאות שלכם. מעבר לכך, רוב האורחים שמגיעים לאירוע מצפים לתפריט בשרי עשיר ומגוון שישביע את רעבונם לאחר שלא אכלו כל היום. עם קייטרינג בשרי הם יכולים לעשות זאת בקלות רבה.

יתרונות קייטרינג בשרי לאירועים

לקייטרינג בשרי יתרונות רבים על פני סוגי קייטרינג אחרים: ראשית, קייטרינג בשרי מכיל ויטמין בי 12 ואבץ בכמויות גבוהות ותורם לתזונה מאוזנת ובריאה. שנית, הבשר מספק לגופנו חלבון וברזל, כשאר הברזל נספג בצורה הטובה ביותר מאשר ברזל מהצומח,. שלישית, הבשר עוזר לשמור על דיאטה נכונה ומופחתת שומן וכולסטרול, מה שעוזרת לשמור על בריאות הלב. רביעית, הבשר קשור לתפקוד הורמון אינסולין וליכולת הגוף לנצל את הפחמימות והוא מסייע לוויסות צמיחה, ריפוי פצעים והתפתחות של אבירי המין שלנו. הבשר עוזר למנוע מחסור תזונתי ויש לצרוך ממנו פעם עד פעמיים בשבוע על מנת ליהנות מיתרונותיו. מעבר לכך, הוא משביע ביותר מאשר מזון חלבי ומחזיק אותנו יום שלם שבעים.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי כשר

דילוג לתוכן