חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

גרילמן פרטי בבית הלקוח

 

לקוחות רבים מזמינים חברים או בני משפחה לאירוע ולאורך כל הערב הם ממוקמים בעמדת הגריל, צולים בשר, מגישים לאורחים את האוכל המוכן ועסוקים כל הזמן בהכנת עוד ועוד סוגי בשר. כאשר מסתיים האירוע הם מוצאים את עצמם מזיעים ועייפים ולאחר מנוחה טובה הם מגיעים למסקנה שלא כל כך נהנו מהערב, כיוון שלאור המשימה שלקחו על עצמם, הם דיברו פחות עם המוזמנים ולכן מרגישים החמצה, כי הערב לא היה מבחינתם לא היה הצלחה של מאה אחוז.


להזמנת גרילמן פרטי חייגו עכשיו: 072-2119587


גרילמן פרטי עד הבית

הפתרון לכך הוא פשוט מאד, מתאמים עם גרילמן פרטי לאירועים את מועד המסיבה והוא זה שדואג לכל העניינים, החל בביצוע ההכנות והקניות ועד צליית הבשר בפועל באירוע כולו.

אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יודעים באופן מדויק איזה בשר לרכוש והיכן, איך לצלות בשר כך שיהיה בדרגה הנכונה של הצריבה וכך שהאורחים ייהנו מכל דקה של אכילה. לכן כדאי להשאיר את המושכות לגרילמן הפרטי והוא בתמורה יעניק אירוע מוצלח ביותר למארחים ולאורחים.

הזמנת בשר ותוספות לאירוע

בפגישה עם הגרילמן המארחים מעבירים לו מידע על כמות המוזמנים, סוגי הבשר שלהערכתם האורחים אוהבים ואילו תוספות כדאי להכין עבורם. בהתאם לכך הגרילמן דואג לקנות בשר טרי ואיכותי בכמות שתספיק לכל המוזמנים, אשר ייהנו מאירוע ארוך ומשביע של חגיגת בשרים בשלל אופציות.

באירועים משפחתיים או עסקיים בוחרים את היצע הבשר בהתאם לגילאי האורחים, אם יש בני נוער או ילדים בין המוזמנים או לחילופין אנשים מבוגרים בלבד. גרילמן פרטי מיומן ומנוסה מציע למוזמנים סטיקים אנטריקוט משובחים, צלעות כבש, קבבים, חלקי עוף, בשר צלוי, אסאדו, נקניקיות חריפות, שיפודי פרגיות, שיפודים של איברים פנימיים ועוד מגוון רחב.

מעבר לכך, הוא דואג לכך שבמקום שנבחר לקיומו של האירוע ימוקמו כמה עמדות גריל, אביזרי הגשה, מגשים וכל ציוד אחר אשר נחוץ לו. כבר בתחילת האירוע הוא צולה וצורב את נתחי הבשר השונים ומעביר מגשים עמוסי כל טוב לאורחים וכך זה נשמך לאורך שעות.

חגיגה יוצאת דופן עם סלטים מרעננים

עם זאת, האורחים נהנים מהיצע נרחב מאד של סלטים מירקות טריים, בשילובים מצוינים, סלטים חריפים וכמובן הסלטים הכי ישראליים, כמו חומוס וטחינה בשלל אופציות הכנה.

בכל פעם מצליח גרילמן פרטי להפתיע את המוזמנים ולהגיש להם בשר צלוי אשר הושרה ברוטב יוצא דופן או הוכן עם תבלינים מפתיעים ולכן התוצאה היא בשר משובח במרקם מעולה.

אין ספק שהגעתו של הגרילמן משדרגת באופן מוצלח ביותר את האירוע והופכת אותו לחגיגה נפלאה איכותית ובעיקר כזו שגורמת לרצון עז של המשתתפים להגיע למסיבה נוספת מסוג זה.


עוד על סוגי דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן