חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

משלוח סושי בטעמים נפלאים

הסושי הוא מאכל יפני פופולארי אשר תפס תאוצה עצומה בשנים האחרונות בישראל. חברים ובני משפחה אשר נהגו להזמין בעבר משלוחים ממסעדות אשר כללו בעיקר פיצות, המבורגרים, או מאכלים ספציפיים אשר הוכנו במסעדות אהובות, שינו את הגישה שלהם והחלו להזמין לעיתים קרובות מגש סושי.

המאכל היפני על כל גווניו וצורותיו, הוא פתרון מצוין עבור כולם כיוון שקיימות בו כמה אופציות על המגש וכולן טעימות במיוחד.


להזמנת משלוח סושי חייגו עכשיו: 072-2119587


משלוח סושי של נויה פוד

השפים של נויה סושי מתמחים בתחום הסושי, הם עברו הכשרות ייעודיות לכך בארץ ובעולם ולכן הם מודעים היטב לרמת ההכנה הגבוהה אשר גורמת לקהל הלקוחות להזמין שוב ושוב מגשי סושי יוצאי דופן.

להכנת הסושי האיכותי קודמת עבודת הכנה אשר כוללת רכישת והכנת דגים נאים טריים ובטיב מעולה כמו טונה אדומה וסלמון, קבלת ירקות טריים וחיתוכם בגודל הרצוי וברמת הדקיקות הנכונה. ברולים משולבים פיסות של אבוקדו, גזר, צנון יפני, מלפפון ובטטה. האורז מבושל מהסוג המתאים ביותר שהוא האורז העגול ובדיוק על פי ההנחיות.

ההרכב של משלוחי הסושי

לאור הניסיון רב השנים, השפים מודעים לסוגי הגלילים הרצויים ביותר ולכן משלוח סושי הוא מגש אשר הרכבו מתוכנן מראש. הלקוח מזמין את גודל המגש בהתאם לכמות האורחים והתכולה היא בדרך כלל% 70 רולים המכילים סוגי דגים ו – % 30 רולים צמחוניים. לקוחות אשר מעוניינים בחלוקה אחרת, מבקשים זאת בהזמנה והצוות מכין את החלוקה הנכונה ביותר עבורם.

רוב יחידות הסושי מגולגלות בשיטת אינסייד אאוט והמגש מכיל המון סושי פוטו מאקי ובו אורז טעים ושלושה מרכיבים נוספים, דג, חביתה ואחד מסוגי הירק.

לקוחות המעוניינים בכך, יקבלו במגש גם ניגרי אורז אשר מורכב מגוש אורז בצורה של אצבע ומעליו מניחים נתח של ירק, חביתה או דג נא, אפשר גם להזמין קונוסים אשר בהם האצה היא זו שעוטפת את הירקות, הדגים והאורז.

במרכז המגש מונחות קעריות אשר מכילות את הרטבים המוכרים והתוספות האהובות כמו סויה, טריאקי, וואסאבי, ג'ינג'ר ועוד.

כאשר מדובר בחבורה קבועה של בני משפחה או חברים, כולם מודעים למשלוח סושי המנצח, אשר מכיל בדיוק את סוגי הסושי האהובים על כל אחד מהם ועל כולם ואת הכמות הנכונה כך שכולם ייהנו מהאוכל הטעים, המזין והאיכותי אשר יחוסל תוך דקות בודדות מרגע הגעת המשלוח.

טעמים של סושי

הכנת סושי היא תורה בפני עצמה ורק שפים שהם מאסטרים בתחום זה כמו השפים של נויה סושי מסוגלים להוציא משלוח סושי בטיב מעולה ובטעמים מוקפדים וזהים בכל משלוח.


אולי יעניין אותך להזמין סדנאות סושי

דילוג לתוכן