חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי מרהיבים ביופיים ובטעמיהם

סושי הוא מאכל יפני אהוב מאד ביפן וכך גם בכל העולם. מיליוני אנשים אוהבים את כדורי האורז המגולגלים אשר מכילים שפע של מוצרי לוואי.


להזמנת מגשי סושי חייגו עכשיו: 072-2119587


מגשי סושי

בכל אירוע או מפגש בו מוצעים מגשי סושי, האורחים מלאי התלהבות וכל כמות של סושי אשר מונחת על המגשים מתחסלת תוך פרק זמן קצר מאד. הצבעוניות וההיצע אשר כולל פסי דגים, אבוקדו, גזר, חביתה ועוד, אהובים מאד על הקהל. רבים מהאורחים יודעים בדיוק מהם הטעמים המועדפים עליהם ולכן הם בוחרים אותם, מכל ההיצע על המגש.

מגשי סושי הם תמיד הכוכבים בכל אירוע כיוון שהם בולטים בנראות המיוחדת והססגונית שלהם. ברוב המקרים אין אורח שלא נעצר על יד המגשים העמוסים ובוחר את גלילי האורז הנראים לו הטעימים ביותר.

הכנת מגשי סושי

צוות השפים והטבחים של נויה סושי מודע לחיבה הרבה של הישראלים לסושי ולכן הם מכינים מגשים ענקיים בצורת סירה אשר בתוכם מחכות כל ההפתעות. הדרך הנכונה ביותר היא ליצור קומבינציות של טעמים, כך שבכל מגש קיימות הרבה מאד אפשרויות והקהל בוחר מתוכן.

לאור הניסיון רב השנים, יודעים מהי החלוקה הנכונה בין סוגי הרולים וכך מכינים כמויות גדולות של רולים מהסוגים הפופולאריים ביותר של הסושי. מהסוגים הפחות נדרשים מכינים כמויות קטנות יותר.לאחר הכנת כל הרולים, חותכים כל גליל למספר יחידות קטנות.

תשומת לב מיוחדת של צוות המטבל מופנית לחומרי הגלם. הבחירה היא בחומרי גלם איכותיים בלבד, אורז עגול אשר מותאם לסושי ומבושל בדיוק בהתאם להוראות, סויה, ירקות טריים בטיב מעולה חתוכים דק דק, דגים נאים כמו סלמון, לברק, דניס, טונה או אחרים וחומרי גלם נוספים.

סוגי הסושי על המגשים

מאקי/ הוסו מאקי זהו רול יפני אשר מכיל חצי אצת נורי או מעט מעבר לכך הנמצא בחלק החיצוני, בתוך הרול מונח האורז ופריט אחד נוסף כמו אבוקדו, דג, גזר או כל פריט אחר.

פוטומאקיהוא שדרוג של המאקי ומכיל שלושה מרכיבים מלבד האורז, דג, אחד מסוגי הירקות וחתיכה של חביתה.

ניגריאורז מבושל אשר יוצרים ממנו צורה אשר מזכירה אצבע ועוטפים אותו בחלק העליון עם חביתה, ירק או דג.בסמוך אליו מניחים צלוחית של רוטב לטבילה.

Inside out גלילי סושי הפוכים אשר בהם האורז הוא זה שעוטף את האצה ואת הירקות, הדג, החביתה או כל מילוי אחר שנבחר.

קונוס הוא סוג מאד מוכר אשר מורכב מחצי אצה אשר ממלאים אותהבדגים, אורז וירקות.

מגשי סושי של נויה סושי מתאימים לכל אירוע הן אם הוא מתקיים בבוקר, בצהריים או בערב, הוא גם מתאים להגשה בכל מקום אליו מגיעים קהלים שונים, הן צעירים והן מבוגרים לאור העובדה שהוא כה אהוב.


להזמנת סדנאות סושי

דילוג לתוכן