חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

היצע נרחב של דוכני מזון מפתיעים

מי שמגיע לאירוע נהנה לראות את דוכני המזון האסתטיים והמקושטים כבר בכניסה, אשר בכל אחד מהם קיים סוג אחר של מטעמים טריים וצבעוניים אשר נעימים מאד לעין.


להזמנת דוכני מזון חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון

האורחים אשר מגיעים לאירועים משפחתיים בשעות הצהרים או הערב או לאירועים עסקיים בכל שעה משעות היום, מצפים לטעום מאכלים יוצאי דופן והם אכן נהנים ממעדנים, אשר הוכנו על ידי צוותי השפים והטבחים.

המטרה היא שכל האורחים ייהנו כיוון שהפאן הקולינרי הוא חלק מהותי בחשיבה של כל משתתף באירוע אם הוא מסווג את האירוע כאירוע מוצלח, או מוצלח פחות. לכן, מגוון המאכלים אשר מוגשים בדוכנים הללו הוא רחב מאד ומשתנה בהתאם להזמנתם של הלקוחות. מתוך הניסיון רב השנים של צוות הניהול אפשר לגבש חשיבה משותפת על התכולה וההיצע של דוכני מזון כדי להעניק את המיטב הגסטרונומי למוזמנים.

ברוב המקרים אורחים רבים מתרכזים ליד דוכני המזון, הם ניגשים לקחת מזון זה או אחר ובמקביל הם פוגשים חברים, קולגות או בני משפחה ומשוחחים איתם. לכן אופן הגשת המזון הוביל לחשיבה שצורת הכנת והגשת המאכלים יותאמו לשלב המינגלינג. זו הסיבה שרוב המטעמים הם קטנים ואפשר לאכול אותם בביס אחד או בכמה ביסים. מי שאהב את טעמם, מוזמן לקחת מנות נוספות.

דוכני מזון באירועים בשריים

בין האפשרויות הרבות אפשר להזמין, מאכלים אשר נחשבים כמעוררי תיאבון כמו פלאפל, מאכלים מקסיקנים, ומאכלים המאפיינים מקומות רחוקים בעולם ובישראל כמו מאכלים אסיאתיים מפנקים, דים סאן בשלל אפשרויות, סושי בשלל הרכבים או פריקסה יפני. היצע נרחב של דגים כמו קריספי סלמון, פיש & צ'יפס, סביצ'ה נתחי סלמון על שיפודים ועוד. מעורב ירושלמי, שווארמה פרגיות, המבורגרים בכמה וואריאציות, בשרים על הפלאנצ'ה אסאדו, עראיס ועוד.

הקו המנחה הוא לייצר גם מאכלים ייחודיים אשר מתאימים לקהל הצמחוני והטבעוני ולכן מוצעים שפע של ירקות, כמה סוגי סלטים טריים ומעוררי תיאבון בעלי תוספות מיוחדות וצבעוניות, נודלס, פוקצ'ות בטאבון, בורקס טורקי ומגוון רחב נוסף של אפשרויות בהתאם לבקשותיו של הלקוח.

דוכני שתייה

להשלמת הצלחת האירוע, מוגשים בדוכני השתייה מבחר גדול מאד של סוגי שתייה רגילה, שתייה מוגזת, יינות ייחודיים, בירות מגוונות וקוקטיילים עם קשים צבעוניים ומרשימים במכלים יוצאי דופן.

דוכני קינוחים

הקינוחים בדוכני מזון הם גולת הכותרת של כל אירוע , הצוות המקצועי מכין היצע נרחב של קינוחים תוך שימוש בחומרי גלם פרווה בטיב מעולה כמו שוקולד, קמחים מעולים, ריבת חלב, פירות טריים ויבשים ועוד. התוצאה היא לא פחות ממושלמת ולכן הקהל נהנה לקלוט בעיניו את ההיצע הצבעוני ולאחר מכן לבחור מתוכו, את הפריטים השונים אשר כולם טעימים מאד ומשאירים טעם של עוד.


להזמנת קייטרינג בשרי כשר למהדרין

דילוג לתוכן