חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

איך להבטיח דוכני מזון איכותיים לאירוע שלכם

איכותה של הקולינריה היא נדבך מרכזי בתחושה של האורחים אם היה זה אירוע מעולה או קצת פחות. זו הסיבה שכל מי שמתכנן אירוע כלשהו בוחן כמה וכמה אפשרויות, עד שהוא מחליט מה להזמין לאירוע הספציפי.

דוכני מזון מעולים לכל אירוע

כאשר מקבלים המלצות על חברת קייטרינג נויה דוכני מזון לאירועים, זה קורה לאור היתרונות הרבים שלה שכוללים שימוש בחומרי גלם מעולים וטריים בלבד, שמירה על הניקיון ועל ההיגיינה ויצירתיות בהיצע של המנות המגוונות, כדי שכל אורח ימצא מבחר גדול של מטעמים שיהיו מתאימים עבורו.

המארחים והשף מבצעים סיעור מוחות כדי להכין רשימה של דוכני מזון איכותיים. המטרה היא  שהאורחים ייהנו להסתובב בין הדוכנים ולהגיע שוב ושוב לדוכנים השונים, כדי לטעום מהמטעמים יוצאי הדופן. בשיחה עם השף הוא מציע כמה וכמה אופציות המתאימות להרכב של האוכלוסייה ולגילם ובהתאם לכך מסכמים כמה דוכנים יהיו ומה יהיה ההיצע של המזון על כל אחד מהם.

 


להזמנת דוכני מזון איכותיים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

דוכן שניצל בחלה

בבתים רבים מכינים בימי שישי שניצל חם וקריספי שאהוב מאד על כולם. אצל נויה דוכני מזון לאירועים שדרגו מנה זו והשפים מכינים כמות גדולה של שניצלים חותכים אותם לנתחים ומניחים כל אחד מהם בתוך נתח של חלה. מעבר למגש שיש עליו הרבה מאוד חלה שנציל חתוכה, יש לצידם גם קעריות עם שלל תוספות שאפשר להניח בתוך החלה. כמו לדוגמה רטבים נהדרים שנספגים בתוך החלה, ירקות חתוכים, חמוצים, סלט ירקות ועוד. להשלמת המנה המועדפת הזו ייהנו האורחים מצ'יפסים חמים ונפלאים.

דוכן עראיס

עראיס הוא מאכל טעים במיוחד שמנח במגשים גדולים על דוכני מזון איכותיים וזאת לאור טעמו היוצא דופן. מדובר בפיתה שיש בתוכה בשר טחון מתובל אשר מניחים בתנור. הטעם המופלא של הקריספיות מוביל את הישראלים שוב ושוב לדוכן זה כדי ליהנות מהפיתות הקסומות.

דוכן קוקטיילים קיצי

אם האירוע מתקיים בקיץ, זוהי הזדמנות פז עבור הברמנים הייחודיים של נויה דוכני מזון לאירועים להכין דוכן קוקטיילים שמוצעים בו כמה סוגים של קוקטיילים צבעוניים כמו מרגריטה, מנהטן, מוחיטו ועוד. כל אורח ניגש למגש ובוחר קוקטייל צבעוני שיש עליו פלח לימון או פלח תפוז וקש או מטרייה יפהפיים להנאה מושלמת.

דוכנים מכל העולם

הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים מקפידים על מבחר גדול של מטעמי עולם בדוכנים הייעודיים למטרה זו. יש דוכנים של המאכל הסיני האהוב דים סאם בכמה טעמים והאורחים נהנים לאכול זאת כשה חם ויש לכך טעם נפלא, כמו כן דוכן באן בורגר עם הלחמניות הרכות בצבעים בהירים אשר מפתיעים את כל המוזמנים.

דוכן של טורטיות מקסיקניות יוביל מוזמנים רבים לדוכן זה כדי ליהנות מטורטיות המכילות בשר בקר או בשר עוף עם שלל תוספות אותנטיות. אם קופצים למזרח אפשר להציע לאורחים פריקסה יפני בעל הטעם המדהים ולידו קערה עמוסה בנודלים חמים. בחורף יוגשו גם שני סוגי מרקים, כמו מרק ירקות ומרק בטטה בטעמים משובחים.

זה הזמן לתאם את מועד האירוע הבא שלכם, בחצר הבית שלכם, בחוף הים, ביער או בכל מקום אחר. הנציגים שלנו יסייעו לכם לאורך הדרך כדי שהאירוע יהיה מדהים וכל האורחים ייהנו מהמאכלים האיכותיים שיוגשו במגשים אסתטיים.

דילוג לתוכן