חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

בחירה של קייטרינג לאירועים קטנים

דוכן מקסיקני

דוכן מקסיקני

קייטרינג לאירועים קטנים מתאים לאירוע הנעשה בבית, בחצר הגדולה בבית, במסעדה, או באוויר הפתוח בפארק היפה ליד הבית, בשפת הים או ביער יפה המתאים לאירועים בטבע ואשר מותר לקיים אירועים ביער זה.


להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


קייטרינג יום הולדת

לאירוע יום הולדת המתקיים בבית או בחצר ליד הבית מגיעים מוזמנים רבים כמו חברים ומשפחה קרובה. באופציה זו כדאי לבחור בתיאום הנושא הקולינרי עם קייטרינג של חברת נויה דוכני מזון לימי הולדת אשר מספקת קייטרינג לאירועים קטנים וגם לאירועים גדולים.

כאשר מזמינים קייטרינג לאירועים מושלם, המארחים לא צריכים לטרוח בנושאים כמו קניית המצרכים והכנתם. זאת כיוון שמסכמים מראש עם השף של נויה דוכני מזון מה יהיה התפריט בכל אירוע וכמה מוזמנים צפויים להגיע.

השפים יתאימו לאירוע זה תפריט אישי בהתאם לחומרי הגלם שיבחרו שהם הטריים ביותר. מגשי אירוח שיתאימו לאירוע זה הם מגשים עמוסי גבינות עשירות כריכים מיוחדים, מגשי סושי טורטייה במגוון טעמים, סלטים אישיים המוגשים במנות קטנות מגשים עם מיני קישים. כמו כן יוגשו פלטות עם ירקות טריים וצבעוניים ומגש אסתטי של עלי גפן. לקראת סיומו של הערב ייהנו האורחים משולחן בופה ארוך שיוצעו עליו שפע של קינוחי כוסות, מאפים בשלל מרקמים, פירות העונה ועוד.

קייטרינג להצעת נישואין

עבור החגיגה הנהדרת של הצעת נישואין המתקיימת באולם קטן עם מספר מוזמנים מצומצם נזמין קייטרינג לאירועים קטנים של חברת נויה קייטרינג לאירועים.

על השולחנות יונחו פלטות שונות של מטעמים כמו פלטת ירקות טריים, מגש אנטיפסטי עם מבחר ירקות קלויים בטטה, זוקיני, עגבניות שרי, חציל, פטריות, פלפלים. מגש עלי גפן, מגש סושי טורטייה פשטידות דלות שומן ועוד. האורחים ייהנו ממבחר טעמים זה במשך כל האירוע.

בסוף הארוחה יוגשו מיני מאפים מתוקים במגוון טעמים בננה קוקוס, שוקולד, גזר ותפוז כל אחד יבחר מאפה לפי טעמו, יוגשו גם מגשים נאים ובהם כדורי שוקולד עבור הילדים הנמצאים באירוע זה. מגש עוגיות בריאות עם גרנולה פיצוחים חמוציות ושוקולד.

אירוע לגיבוש חברתי

אירוע של חברה לגיבוש העובדים המתקיים על שפת הים באשקלון או בכל חוף ים אחר בארץ, האורחים ישבו על מחצלות, פופים ועל מושבים נמוכים יוגשו להם מגשים עם מגוון טעמים של – נויה פוד קייטרינג לאירועים מגשי אירוח שהם מעניקים פתרון למגוון של צרכים ולאירוע של גיבוש עובדים בפרט שהם נופשים ונהנים בשפת הים.

מגש סושי טורטייה העשוי נגיסי טורטייה מגולגלות עם מגוון טעמים חלבי וגם פרווה. מגש של כריכוני ביס כפרי העשויות מלחמניות קמח מלא במילויים שונים של כל אחת מהלחמניות כמו חציל וביצה, סלט טונה, סלט ביצים, שמנת סלמון, פסטו ובולגרית, פלפל קלוי עם צפתית.

על השולחנות יוצע מבחר של לחמים טריים עם סוגים שונים של ממרחים. מגש גבינות קשות המורכב מגבינות משובחות כמו  קממבר, ברי, גאודה, גלילות עיזים ומוצרלה. מגש זה יהיה מראה יפה לעיניים והדבר ירגש לא אחת את כל הציבור.

נשמח לפנק את האורחים שלכם באירוע הקרוב? השאירו כאן פרטים ונשוחח אתכם בהקדם על התפריט המוצלח שלנו.

דילוג לתוכן