חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן קרפים לאירועים

 

דוכן קרפים לאירועים

 

כל מי שמגיע לאירוע מודע לעובדה שהושקעה חשיבה רבה בתכנון התפריט כדי להתאים אותו לסוג המסיבה ולקהל העומד להגיע. אפשר לראות בכל פינה דוכנים עם אופציות מפתיעות של מאכלים ומטעמים מתוקים.

 


להזמנת דוכן קרפים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

חשיבה על התפריט

כשמדובר בחגיגה של מתוקים לילדים או למבוגרים, ידוע שאחת האהבות הגדולות של הישראלים היא דוכן קרפים לאירועים. המאכל הצרפתי השתרש כבר לפני שנים רבות ויש אורחים שאוהבים אותו כמו שהוא חם ומתוק וללא תוספות ואילו אחרים מעדיפים להניח עליו תוספות שונות ולאחר מכן ליהנות מהטעם המשובח והיוצא דופן.

בשנים האחרונות הטעם של הקרפים שודרג על ידי השפים של נויה דוכני מזון לאירועים כיוון שהם מציעים מעבר לבלילה האיכותית שיוצרת קרפים מעולים, גם שלל תוספות מפתיעות. כל מי שעומד ליד הדוכן מקבל קרפ חם בצלחת ולאחר מכן הוא עובר לשולחן הצבעוני ומניח מעל הקרפ את התוספות האהובות עליו.

 

תוספות מעל קרפים

רוב הציבור מאד אוהב את החיבור של דוכן קרפים לאירועים עם שוקולד. לכן מונחות על הדוכן כמה קערות אשר בכל אחת מהן יש שוקולד אחר כמו שוקולד למריחה נוטלה, שוקולד בלגי, שוקולד לבן, מקופלת בטעם חלב, מקופלת שוקולד לבן, פצפוצי שוקולד חלב וגם פצפוצים לבנים. כמו כן המון סוכריות קטנטנות וצבעוניות, שבבים של אגוזי מלך, שבבים של אגוזי פקאן מסוכרים, בוטנים מקורמלים, פירות טריים, כדורי גלידה בשלל טעמים, עוגיות אוראו, שבבי קוקוס וכמובן סירופ שוקולד וגם סירופ מייפל.

עם המגוון העצום הזה שהכינו הטבחים של נויה דוכני מזון לאירועים, נותר לכל אחד מהאורחים רק לבחור אילו תוספות הן המועדפות עבורו וכך ליהנות מהאופציה של דוכן קרפ לאירועים על ההיצע המגוון הקיים בו.

אין זה מפתיע שהמלצרים מכינים כמויות גדולות של קרפים כדי להשביע את כל האורחים, אשר מבחינתם דוכן קרפים לאירועים הוא גולת הכותרת של החגיגה.

 

 

מטעמים מתוקים

לקראת סיומו של האירוע, ממתינים למוזמנים כמה דוכני מזון או שולחן מזנון ארוך שעליו מונחים הרבה מאד סוגים של קינוחים. גם ברובד זה המגמה היא להכין את האופציות שיהיו הנכונות ביותר לסוגי הקהלים כמו ילדים, בני נוער או מבוגרים.

בין האפשרויות המוצעות אפשר ליהנות מקינוחי כוסות אשר בכל אחד מהם יש אופציה אחרת כמו מוס שוקולד, חלבה, פירות עסיסיים ושלל הצעות נוספות. בנוסף לכך יוגשו ליד פינת הקפה והתה מבחר גדול של עוגיות ועוגות יוצאות דופן בטעמיהן העשויות משמרים, מאפים נפלאים והמון הפתעות.

 

הקינוחים שלנו

ליד דוכן קרפ לאירועים ייהנו האורחים גם מדוכן וואפל בלגי על מקל. גם כאן הם ייהנו משלל התוספות כך שבסופו של דבר הם יאכלו וואפל בלגי מעולה עם סוכריות, רוטב מייפל, גלידה, או כל אופציה אחרת.

כל המטעמים המתוקים האלו יוצרים תחושה נפלאה בסוף האירוע ולכן המוזמנים עומדים תמיד פרק זמן ארוך ליד דוכן קינוחים והם מרוצים מהאפשרויות המקוריות והייחודיות

אל תפספסו להזמין גלידה תאילנדית

דילוג לתוכן