חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הכי ישראלי – דוכן פלאפל לאירועים

דוכן פלאפל הוא דוכן אשר תמיד המארחים מעוניינים בו באירועים השונים, בתוספת לסוגי דוכנים אחרים. דוכן הפלאפל אהוב על כלם על צעירים ומבוגרים כאחד. דוכן זה הוא מתאים מאד באירוע שיש בו דוכני מזון בשריים וכן חלביים, היות שדוכן זה פרווה העשוי מחומרים צמחיים. פלאפל הוא מאכל מזרח תיכוני מסורתי מטוגן בצורת כדור או קציצה העשוי חומוס, פול, או שילוב של שניהם.


להזמנת דוכן פלאפל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכן פלאפל לאירועים

הקונספט החדשני אשר תופס תאוצה הוא שילוב של דוכני רחוב כמו פלאפל ונקניקיות בין דוכני שף מיוחדים כמו דוכן סושי, ודוכן דים סאם והיצע נרחב של אופציות נוספות. בדוכן של נויה דוכני מזון לאירועים, דוכן פלאפל הוא תמיד מאד מיוחד ואהוב. המלצרים מגישים את כדורי הפלאפל בתוך מיני פיתה עם תוספות לבחירה כמו חומוס, עריסה אדומה, סלט ירקות קצוץ עם תוספת ביצה קשה טחינה לבנה וטחינה שיפקה.

בדוכן הפלאפל מגישים גם צ'יפס מתובל, קורנישונים, שיפקונית ועמבה הודית. באירועים דוכן זה מספק ארוחה מהירה וקלה לאכילה בזמן שמתנועעים ורוקדים וכך האורחים אינם חייבים לשבת ליד שולחן. הם עושים הפוגה בזמן הריקוד "חוטפים" מנת מיני פלאפל, אוכלים אותה וממשיכים לרקוד בקלילות.

באירועים המתקיימים במקומות פתוחים כמו שפת ים, יער או גינה ציבורית, השפים של חברת נויה דוכני מזון לאירועים יסייעו לכם לתכנן ולשלב סוגים שונים של דוכני מזון המתאימים לאורחיכם ולמקום האירוע . מאד רצוי לשלב באירוע זה דוכן פלאפל לצד דוכנים אחרים ומגוון האפשרויות הם לצמחונים, טבעוניים ולא טבעוניים.

הערך התזונתי של הפלאפל

הפלאפל מורכב מחומוס או פול או שילוב של פול וחומוס, שמן ופירורי לחם. הפלאפל שמטוגן בצורת כדור. הערך התזונתי של הפלאפל לכמות של כל 100 גרם הוא 332 קלוריות ויש בו גם שפע של פחמימות, חלבון, מגנזיום, וויטמינים והוא מכיל סיבים תזונתיים הטובים לעיכול. לאור זאת הפלאפל הוא מאכל בריא מבחינה תזונתית ולכן הקהל נהנה מאד לאכול אותו באירועים.

סוגי פלאפל

פלאפל מחשי – הוא פלאפל ממולא הוא עשוי קציצה של עיסת פלאפל ממולאת בבצל מטוגן עם תבלינים ולעיתים גם עם בשר. הפלאפל הזה גדול מהפלאפל המסורתי שאנו מכירים וכן אינו מתאים לצמחוניים. הוא נפוץ במיוחד בחודש הרמדאן ואפשר למצוא פלאפל זה בעיקר בישובים ערביים ישראליים ובמזרח ירושלים.

פלאפל סורי – עשוי מפולי שעועית עם גרגירי חומוס טחונים מטוגן בצורת בייגלה עם חור באמצע ומצופה סומסום.

פלאפל ירוק – יש שני סוגי פלאפל: פלאפל ירוק בפנים ויש פלאפל חום בפנים. הפלאפל הירוק מקבל את צבעו מעשבי התיבול של כוסברה אשר מעורבים עם עיסת החומוס. הצבע החום כאשר העיסה מורכבת רק מחומוס ותבלינים.

מעוניינים באירוע מעניין מגוון וטעים? דוכן פלאפל הוא הפתרון האולטימטיבי לכך. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

דילוג לתוכן