חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן וופל בלגי – הקינוח המועדף

דוכן וופל בלגי הוא דוכן קינוחים מיוחד במינו אשר מוגש באירועים דוכן זה ממש אומנות. הוופל הבלגי נאפה במכשיר מיוחד המיועד להכנתו. וופל זה הוא קינוח מאד מבוקש בקרב הציבור בישראל הוא נימצא בכל תפריט קינוחים ואהוב על רוב האורחים באירועים שונים.


להזמנת דוכן וופל בלגי חייגו עכשיו: 072-2119587


קינוחים אהובים באירועים

דוכן וופל בלגי משדרג את האירוע והופך את שולחן הקינוחים לחגיגה מושלמת, זאת לאור טעמו המיוחד והנראות הצבעונית שלו. וופל בלגי הוא השם שניתן לו בצפון אמריקה והוא עשוי מריבועים גדולים יותר ועמוקים לעומת הוופל האמריקאי. הוופל הבלגי המקורי – וופל פלמי מיוצר מקמח שהותפח על ידי שמרים, זהו בצק רך וכאשר טובלים אותו בסוכר גבישי במהלך האפייה במכשיר, כמות הסוכר היא כפולה, כיוון שהסוכר מתקרמל ומתקבלת שכבה קריספית קרמלית שהיא טעימה מאד לחך.

דוכן וופל בלגי לאירועים

מי לא אוהב קינוח טעים בסוף האירוע אשר ימתיק לו את החך לאחר הארוחה. דוכן וופל בלגי של חברת נויה דוכני מזון לאירועים הוא האופציה המועדפת לכל האירועים, דוכן וופל בלגי מתאים בעיקר לאירועים פרטיים עסקיים בכל סדר גודל ולצעירים היות שיש בו סוכר ולכן ההתלהבות עם הגעת מנה זו היא עצומה.

בכל אירוע כאשר מגיע השלב שבו מאפשרים לקהל ליהנות מבופה של קינוחים, מגיעים המוזמנים מכל רחבי האולם כדי למלא את הצלחות בהיצע הגדול של הקינוחים שאחד מהם טעים יותר מהשני. אפשר להזמין וופל חלבי או פרווה לטובת שומרי הכשרות ובהתאם לאופי של אירוע זה.

 

אל תפספסו להזמין גלידה תאילנדית

 

וופל בלגי מושלם

כדי ליצור אופציה שהיא נוחה לשימושם של המשתתפים, מגישים וופל הבלגי על מקל כמו הוופל הרגיל הוא נאפה במקום עם מקל בתוכו זה מאפשר לאחוז אותו במקל כמו קרטיב וכך יש סיכויים קטנים להתלכלך ממנו בידיים.

מגוון עשיר של תוספות לוופל הבלגי יעשירו את טעמו. וופל בלגי בתוספת כדורי גלידה איכותית במבחר טעמים, וופל בלגי בתוספת סירופ תות ותותים טריים, תותים ושוקולד, וופל בלגי בתוספת קוקוס קלוי, בתוספת ריבת חלב, אגוזים סוכריות צבעוניות, בוטנים גרוסים, עם עוגיות, עם שוקולד – תוספת שוקולד מקופלת לבנה, ומקופלת חומה, עם סוכריות קליק ועוד. התוספות האלה מאד אהובות על הצעירים והצעירים בנפשם אשר ירגישו שמחים ומאושרים מהאירועים האלה אם בין האפשרויות הרבות קיים גם דוכן וופל בלגי שמעניק את השילוב המנצח לכל אירוע.

מדוע להזמין דוכן של וופל בלגי?

כאשר משתמשים בבלילה טרייה ואופים אותה לפני האורחים, עצם הפעילות הזו מעניינת באירוע זה והאורחים מתרשמים שהוופל טרי כי הוא נעשה מול עיניהם. תוספת הסירופים יוסיפו רבות לרמת המתיקות של האירוע המושקע. המלצרים של נויה פוד מגישים באדיבות את הצלחות הגדושות במרפה זה עם כל צבעי התוספות.

מעוניינים לקיים אירוע מיוחד וטעים? בשביל זה אנחנו כאן. דברו אתנו או השאירו כאן את הפרטים ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי.

קראו עוד דוכן מתוק לאירועים

דילוג לתוכן