חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מה לחפש כשבוחרים דוכן אוכל לאירוע שלכם

שביעות הרצון של האורחים מהרמה הקולינרית היא אבן הדרך החשובה ביותר עבור המארחים. זו הסיבה שהם בוחנים כמה וכמה אופציות גסטרונומיות כדי לבחור את התפריט המתאים ביותר לקהל שצפוי להגיע לאירוע.

דוכן אוכל מושלם לאירוע

כדי להשביע את תאבונם של האורחים, חשוב להעניק להם אוכל שהוא בטיב מעולה והם ייהנו מהאופציות המשובחות שבזכותם הם יאמרו בפה מלא שהיה אירוע מוצלח מאד. יש הרבה מאד אופציות של דוכני מזון, אך הנקודה החשובה היא לעשות כל שניתן כדי ליצור התאמה מקסימלית של המאכלים לאורחים. קשה לדעת את טעמו של כל משתתף אך גם אם יודעים פחות או יותר את העדפותיהם של מוזמנים רבים מתוך כלל האורחים, זה נותן כיוון חשוב של התמקדות באופציות מסוימות.

בסיעור מוחות עם השף הוא מעלה כמה וכמה אפשרויות של דוכן אוכל לאירוע אשר קיימת סבירות גבוהה שיהיה מוצלח כיוון שבהתאם להתנהלות של הקהל שמגיע בשנים האחרונות לאירועים, הוא יודע מהם המאכלים הפופולריים ביותר ולעומתם אילו מטעמים נותרים במגשים. המטרה של המארחים היא שהמשתתפים יאכלו וייהנו ולכן הם מגיעים עם השף של נויה דוכני מזון לאירועים להחלטות על התפריט המנצח.

 


להזמנת דוכן אוכל לאירוע שלכם חייגו עכשיו: 072-2119587


 

מעדנים על פי עונות השנה

קיימים כמה וכמה אופציות שמותאמות במיוחד עבור דוכן אוכל לאירוע שהוא בקיץ או בחורף. בקיץ המגמה היא להציע מאכלים קלילים ואף קרים, המון קוקטיילים צבעוניים, ירקות חתוכים, שלל בדוכן סלטים עם רטבים מעניינים והפתעות כמו גלידות וארטיקים ברחבת הריקודים. לעומת זאת בחורף, השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מגישים לפחות שני סוגי מרקים לשמחתם הגדולה של האורחים שמגיעים לאחר דרך ארוכה במזג אוויר קשוח.

כך הם נהנים ממרק בטטה, מרק אפונה, מרק ירקות, עדשים, בצל, עגבניות או כל סוג אחר של מרקים טעימים מאד. להשבחת הטעם מניחים קעריות גדושות בשקדי מרק, קרוטונים, גרעיני דלעת ואפשרויות נוספות להעשרת כל אחד מהמרקים החמים.

דוכן קרנבל בשרים

אחת ההנאות הגדולות ביותר של המשתתפים היא אכילה של בשרים איכותיים אשר עשויים בזמן אמת על הגריל או על הפלנצ'ה. כאשר מדובר בשף מיומן של נויה דוכני מזון לאירועים אשר יודע לבחור נתחי בשר איכותיים, הוא מגיש למוזמנים בשר צלוי בדרגה הרצויה והם נהנים להניח על הצלחת שלהם נתחי קצבים, סטייקים, סטייק פרגית, קבבים נפלאים, נקניקיות רגילות וגם נקניקיות חריפות.

האורחים בוחרים אם לאכול את השפע הזה כמות שהוא, או להניח את הנתחים בתוך פיתה או לאפה עם שלל תוספות שאהובות עליהם כמו סלט ירקות, חומוס, טחינה, חמוצים, רטבים ועוד.

דוכן אסיאתי

הנסיעות התכופות של הישראלים לתאילנד, סין, ווייטנאם ומדינות נוספות במזרח אסיה יוצרות הכרה של המאכלים האותנטיים באזור גיאוגרפי זה ולכן זה מדרבן את השפים של נויה דוכני מזון לאירועים להציע דוכן אוכל לאירוע אשר מבוסס על מאכלים אסיאתיים שונים. אפשר לבחור בפריקסה יפני, דוכן נודלס, באן בורגר שהוא המבוגר עסיסי אשר מוגש בתוך לחמנייה רגילה וטעימה במיוחד שהגוון שלה הוא בהיר.

המבחר של דוכני מזון הוא עצום וכאשר יש התאמה בין האורחים לבין ההיצע בדוכנים, התוצאה היא מוזמנים מרוצים שנהנים ממאכלים מושלמים על הדוכנים השונים שקיימים לאורך כל הדרך ומעניקים נופך ייחודי לאירוע כולו. דברו אתנו ונשמח לתכנן יחד כל אירוע.

דילוג לתוכן