חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עמדות אוכל לאירועים

עמדות אוכל לאירוע הן אטרקציה לוהטת המערבת טעמים, ריחות וצבעים. בעמדת האוכל תוכלו להגיש מנות אישיות ממיטב המטבחים המובילים בעולם, מהמטבח האיטלקי, הצרפתי, ההונגרי, המרוקאי וגם הישראלי, לצד קינוחים מתוקים ומרשימים.

עמדות האוכל יפתו את האורחים והם ייגשו מעמדה לעמדה, יתנסו במגוון גדול של מאכלים וסגנונות, יכירו מאכלים חדשים, ייהנו וימליצו גם לחברים.

בעמדות האוכל תוכלו להציג מאכלים המתאימים למגוון גדול של אורחים. תוכלו להציג עמדות עם מאכלים המתאימים למבוגרים, עם מאכלים המתאימים לצעירים, לצמחוניים, לאוהבי בשר או בצקים ועוד.

דוכני בשר על האש

דוכני בשר על האש

עמדות אוכל לאירועים – איך לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה?

יש מגוון עצום של סוגי מאכלים המתאימים להגשה באמצעות עמדות אוכל. כדי לא להתבלבל בין כל סוגי המאכלים צמצמו את המבחר והחליטו מהו הסגנון ומהם המאכלים המתאימים לכם. לאחר שבחרתם את סוג העמדות המועדפות, חפשו חברות קייטרינג המתמחות בהגשה באמצעות עמדות אוכל ובסוג המזון שאותו אתם מעדיפים.

עשו רשימת אורחים, נסו לשער מהם העדפות הקולינריות שלהם ובהתאם למספר האורחים ולסוג האוכל, גבשו הערכה על התקציב. חשוב לדעת כי עמדות המאכילות מוצרי בשר איכותיים יקרות יותר מאשר עמדות המציעות נקניק בלחמנייה או פלאפל וכך הלאה.

לאחר שהחלטתם על התקציב בקשו הצעת מחיר מחברות קייטרינג המתמחות בעמדות אוכל לאירועים והשוו בניהן. זכרו, לא תמיד מומלץ לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר, לא אחת הצעת מחיר זולה מאותתת על שימוש בחומרי גלם באיכות ירודה, על עמדות לא מעוצבות ברמה גבוהה ועוד.

סינטה על האש

סינטה על האש

אם אתם עורכים אירוע לצעירים, אל תשכחו את היינות והמשקאות החריפים. בררו בחברת הקייטרינג האם להם דוכני מזון/ משקאות החריפים כלולים בתפריט ובמחיר. יש אולמות אירועים שבהם תוכלו להביא בעצמכם את המשקאות החריפים, וזה יהיה תמיד זול יותר, ויש מקומות שבהם בגלל מגבלות הכשרות, רק חברת הקייטרינג תוכל לספק את המשקאות.

אל תוותרו על הטעימות, גם אם האירוע שלכם אינו כולל הגשה של שלוש מנות. קבעו עם חברת הקייטרינג ובואו לטעום את סוגי המאכלים שהם מציעים לכם להגשה בעמדות השונות. אתם יכולים לקבוע אתם במשרד שלהם ולנצל את ההזדמנות להצצה במטבח ולהתרשמות מרמת היגיינה או לקבוע באחד האירועים שהם עורכים ולהתרשם גם מרמת האוכל, מהעיצוב וגם מהתנהלות האירוע.

לא מומלץ לקבוע פגישות עם יותר מאשר שתיים עד שלוש חברות. התרוצצות מחברה לחברה רק תבזבז לכם את הזמן ותבלבל אתכם יותר. רצוי לבחור חברות המתמחות בסגנון האירוע שלכם כמו חברות המתמחות באירועים פרטיים, באירועי חברה, אירועי בוקר, ערב ועוד.


אולי יעניין אותך:

קייטרינג במרכז

קייטרינג לאירועים קטנים

דילוג לתוכן