חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי לחתונה

WhatsApp Image 2018-01-02 at 20.15.26

יש אנשים האוהבים לאכול פשטידות, הצעירים מעדיפים לאכול סושי או סלט ירקות, אך כמעט אין מי שלא אוהב לאכול מאכלי בשר. לדעת רבים, קייטרינג בשרי הוא הקייטרינג המועדף ביותר, הוא משביע, הוא טעים, הוא מגוון והוא כולל מבחר גדול של סוגי בשר המבושלים בצורות שונות, ולצד מנות הבשר המשפיעות מוגשות תוספות טעימות המוסיפות ארומה וטעם מיוחד לכל מנה בשרית.

 


להזמנת קייטרינג בשרי לחתונה חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


 

קייטרינג בשרי לחתונה –7 סיבות שייכנעו אתכם לבחור קייטרינג בשרי ב"נויה פוד"

אוכל בשרי מעניק הרגשה של אוכל אמיתי. זהו אוכל משביע, מהנה ומפנק המשדרג כל חגיגה וכל חתונה. אם תגישו אוכל בשרי בחתונה, אף אחד מהאורחים לא יישאר רעב.

קייטרינג לחתונה בשרי מציע מנות בשר מגוונות העשויות בטעמים שונים ומיוחדים. אנו בקייטרינג "נויה פוד" צברנו ניסיון רב בהכנת קייטרינג בשרי ונצליח להפתיע גם את האורחים שאוהבים בשר ומרבים לאכול אותו. אנו מציעים נתחי בשר משובחים כמו בשר כבש, בשר פרגיות, בשר בקר מתובלים בתבלינים מיוחדים ומקוריים ועשויים ביד אוהבת ומאומנת.

קייטרינג בשרי לחתונה זה לא רק בשר. לצד במבחר של סוגי הבשר יש מנות נוספות הכוללות מרקים חמים, דגים טעימים, בצקים שונים עשירים בטעמים מיוחדים ונימוחים בפה, סלטים רבים  ומיוחדים, ירקות מבושלים ועוד.

הקינוחים הם הדובדבן שבקצפת בכל ארוחה, וגם בקייטרינג בשרי. על אף מגבלות הכשרות, גם קייטרינג בשרי יכול להציע קינוחים מסוגננים ועשירים בטעמם. בעידן שבו לכל מוצר יש תחליף, גם לרכיבים החלביים יש תחליפי פרווה נהדרים שאינם נופלים ברמה ובאיכות מהמוצרים החלביים. נדע להכין קינוחים מרהיבים גם ממוצרי פרווה, ואף אחד מהאורחים לא ירגיש בהבדל.

גם האורחים הצמחוניים באירוע יוכלו ליהנות מהאוכל. בכל תפריט יש מבחר של מאכלים העשויים מבצקים, מירקות, סלטים עשירים ולפעמים גם דגים. אם תרצו  נוכל להכין מספר מנות מיוחדות המתאימות לאורחים המקפידים על אכילת אוכל צמחוני בלבד.

קייטרינג "נויה פוד" הוא קייטרינג כשר. בכל אירוע תמיד יהיו מספר אורחים המקפידים על כללי הכשרות, ואף בעל אירוע לא ירגיש נעים אם הם לא יוכלו בחתונה. הלכות הכשרות אינן פוגעות באיכות הבשר ועל אף מגבלות הכשרות, נדע להפוך כל נתח של בשר לחגיגה קולינרית טעימה.

כאשר אתם בוחרים קייטרינג לחתונה חשוב לברר מהם חומרי הגלם שבהם עושה שימוש חברת הקייטרינג. אנו בחברת "נויה פוד" משתמשים רק בנתחי בשר משובחים וטריים ובחומרי גלם מעולים.

מחפשים קייטרינג בשרי לחתונה, מצאתם! צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות.

 

עוד מאמרים בנושא:

טיפים חשובים לקייטרינג לאירוע חברה

להזמנת דוכני מזון לחתונה לחצו כאן

דילוג לתוכן