חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג יוקרתי -נקודות למחשבה

המונח גורמה הצטרף אל השפה שלנו מהשפה הצרפתית ובא להעיד על בישול ארוחות ומרכיבי מזון באיכות גבוהה והמוגשים בצורה יוקרתית ושונה.

3 דגשים להזמנת קייטרינג יוקרתי:

  1. חומרי הגלם מהם עשויות המנות
    בחירת חומרי גם טריים ואיכותיים היא תורה שלמה.
    הריחות, המראות והקולות העוטפים אותך כשאתה מסתובב בשוק לצורך הכנת המנות נותנים השראה ליצור מנות ייחודיות ומיוחדות.
    הכנת מנות מחומרי גלם משובחים אינם מצריכים שימוש בתבלינים רבים. הטעמים המופלאים יוצאים מתוך הבשר המשובח שקנינו או מהירקות והפירות הטריים שנקטפו לא מזמן. (להזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בשרון)
  2. שיטת בישול המנות והמבחר שלהם
    ישנן מספר שיטות בישול בהן ניתן להשתמש: בישול, אידוי, טיגון, צלייה, עישון ואפיה. אנשי המקצוע שלנו בוחרים את השיטה המתאימה לכל רכיב בכדי ליצור את הטעמים והמרקמים המושלמים לתפריט אותו אנחנו מציעים. לדוגמא נתחי בשר משובחים יכולים לעמוד בזכות עצמם אך בישול קצר יגביר ויעצים את הטעמים. החוכמה היא כמובן לא לקלקל בבישול יתר.
    מבחר המנות צריך להיות מגוון ושופע על מנת שלכם תהיה יכולת בחירה ושילוב סגנונות וטעמים.
  3. אופן סידור המנות על כלי ההגשה ואופן הגשתן
    כלי הגשה המעוצבים בצורה מיוחדת יכולים לשדרג משמעותית את המנות ונראות השולחן.
    כשמדובר בקייטרינג יוקרתי מדובר גם האסתטיקה והסטייל של המנות המוגשות. גם לסוג הכלים וגודלם יש אפקט משמעותי על מנת ליצור צבעוניות וקונטרסטיים שיהיו מרהיבים לעין.

בבואכם להזמין מחברה קייטרינג אשר מציעה לכם קייטרינג יוקרתי אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שהמנות שיוגשו לכם עשויות ממיטב חומרי הגלם ואופן ההגשה שלהם יהיה יוקרתי ומתוחכם.

על מנת לבחור חברת קייטרינג עבור האירוע שלכם עליכם לנהוג בתבונה, נדרש לעשות סקר שוק נרחב ובנוסף להגיע לטעימות על מנת לוודא כי אלו הטעמים והסגנונות אותם תרצו גם באירוע שלכם.

מנות גורמה יוקרתיות דורשות מחשבה וכושר המצאה בכדי להכין מנות שיפתיעו וילהיבו את האורחים שלכם.

אנחנו מאפשרים לכם שילוב של סגנונות המתאים לסוג האירוע אותו אתם עורכים ולאורחים המשתתפים. המנות מרשימות וייחודיות.

הבחירה בקייטרינג יוקרתי יכול להקפיץ כל אירוע אותו אתם עורכים בכמה רמות.

נכון, בקייטרינג יוקרתי צריך להשקיע, הוא אינו מהזולים שבחבורה אבל אין ספק שהאירוע שלכם לא ישכח במהרה..

חברה המציעה קייטרינג יוקרתי היא חברה שמתמחה בתחום, מעסיקה אנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר, בעלת וותק של שנים לא מעטות המעידים על ניסיון רב בתחום.

בחברת הקייטרינג שלנו המציעה גם קייטרינג יוקרתי יוגשו מנות המבושלות הקפדה על כל הפרטים הקטנים, תשומת לב יתרה לבחירת חומרי הגלם הטריים והטובים ביותר וקפדנות יתרה בשיטות הבישול שאנחנו משתמשים.

על מנת שהתמונה הכוללת תגרום חוויה מושלמת לאורחים שלכם ויצרו אירוע בלתי נשכח, אנחנו מקפידים גם יופיים של הכלים בהם אנחנו מגישים את האוכל, על צבעוניות המנה, על סידור המנה על הצלחת כך שיראה יוקרתי ועל אופן ההגשה המנה לשולחן.

הגשת קייטרינג יוקרתי יוביל לאירוע איכותי ומוצלח!

להזמנת קייטרינג בשרי לאירועים

דילוג לתוכן