חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירוע חברה– הנוסחה המנצחת

המבורגרים טעימים – קייטרינג לאירוע חברה

אירועי חברה הם טרנד שעטף אותנו בשנים האחרונות. כל ארגון וחברה עסקית המכבדים את עצמם, דואגים לארגן אירועים לעובדים שלהם בתקופות שונות. עם הזמן עולה הצורך בחידוש וגיוון הרעיונות המוצעים.

מטרתו של אירוע חברה היא להראות לעובדים את הערכת החברה לפועלם. אירוע החברה מביא איתו גם הנאה, מחזק את תחושת השייכות של העובדים לארגון, מגבש את הצוותים השונים ומזרים אנרגיה טובה וחיים בארגון.

מלבד אירועים שהם להנאת העובדים והכרת תודה, מתקיימים גם אירועי חברה הכוללים ציון דרך בחיי הארגון כמו לדוגמא "חגיגות ה- 60" או עריכת כנסים, ימי עיון והשקות שונות.

ההשקעה הכלכלית באירועי חברה אינה קטנה ולכן נרצה לעשות כל שביכולתנו כדי שהחגיגה הזו תצליח. שילוב נכון בין תקציב האירוע ובין בחירה נכונה של המקום בו יתקיים האירוע היא בעלת חשיבות גדולה. מחשבה רבה גם מוקדשת כיצד לשלב את הרעיון המרכזי שנבחר לאירוע לבין מציאת המקום האידיאלי בו ניתן יהיה לקיים אותו. להשלמת החוויה יש לבחור קייטרינג לאירוע החברה, העונה על הצרכים שהגדרתם מראש. שירות קייטרינג לאירועי חברה יכול לעשות את כל ההבדל בין אירוע מנצח לבין אירוע בינוני.

קיימים 3 שלבים חשובים בכדי להפיק אירוע חברה מנצח:

  1. שלב התכנון – בשלב זה יש לבחור את נושא האירוע ואופיו ואת התכנים שנרצה להעביר למוזמנים שלנו. בשלב זה חשוב ליצור התעניינות בקרב קהל היעד וזאת על ידי פיזור שבבי מידע קטנים על העומד לקרות דבר היוצר התעניינות, ציפיה ומתח עוד לפני תחילת האירוע.
  2. שלב הארגון– בשלב זה עלינו לבחור את המקום בו נרצה לערוך את האירוע, לבחור את חברת הקייטריג שתיתן שירות באירוע וסנכרון מלא בין נותני השירות השונים שייקחו חלק באירוע כמו לדוגמא תקליטן, חברת הקייטרינג וכו'.
  3. הפקת האירוע– מומלץ לקחת אנשי מקצוע אשר ילוו את האירוע לכל אורכו בזמן אמת על מנת שכל התזמורת תנגן באופן מושלם וחלק.

חברות קייטרינג לאירוע חברה מציעות סגנונות שונים כמו הגשה מסביב לשולחן בה מלצרים מסתובבים בין האורחים ומגישים להם בצורה מכובדת את המנות, בופה עשיר ומגוון בו יוכלו האורחים לקחת את האוכל בעצמם לפי העדפתםהאישית או שימוש בדוכני מזון המציעים מגוון רחב של אופציות המפוזרות באזור האירוע והמוזמנים עוברים בין הדוכני מזון השונים, נהנים מחוויה קולינרית מושלמת בעודם צופים בהכנת המנה מול עיניהם. עליכם כמובן רק לבחור מתוך השפע הקיים. בנוסף הן מציעות מגוון רחב וגדול של מנות וסגנונות בישול. בכדי להשלים את השירות ניתן גם לקבל מהן ציוד כמו כלי הגשה, שתייה קלה, בר קפה ושירות מלצרים.

אנחנו בטוחים שתרצו עבור האורחים שלכם את הטוב ביותר שמגיע להם, אז למה אתם מחכים? מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו ולתכנן ביחד איתנו את האירוע הבא שלכם.


להזמנת קייטרינג כשר

דילוג לתוכן