חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו בצפון

אז מהו אותו אסאדו שכולם מדברים כל כך בשבחו? וכשרק חושבים עליו כבר מזילים ריר…

האסאדו הינו בשר, בדרך כלל מבקר, אותו ניתן לצלות על הגריל או על האש. אין צורך להשרות אותו לפני העשיה והתיבול היחידי בו משתמשים הוא מלח וגם זה לא בכל המקרים.

נתח הבשר בו עושים  שימוש קרוי "שפונדרה". הנתח עובר חיתוך מיוחד וייחודי כך שהוא מורכב משכבות של בשר ושכבות של שומן המשולבות זו בזו. בזמן הצלייה שכבות השומן נמסות לתוך שכבות הבשר כך שהן מרככות אותו ומעניקות לו טעמים בלתי נשכחים.

אולי יעניין אותך דוכני מזון לאירועים

האסאדו עובר צלייה איטית של למעלה משעתיים עד שהוא מוכן. הצלייה האיטית גורמת לו להיות עסיסי, נימוך ורך עד שהוא בעצם נופל מהעצם והטעם הוא טעם גן עדן.

את צליית האסאדו מבצעים באמצעות גריל ייעודי, שבאמצעותו ניתן להגיע לטמפרטורה האידיאלית לצליית הבשר. תוך כדי הצלייה האיטית הבשר סופג טעמים מעושנים ונותר רך ונימוח בפה.

כאשר אנחנו מחליטים לערוך אירוע ובוחרים להשתמש בשירותי חברת קייטרינג, החברה מציעה לנו מגוון רחב מאוד של מנות וטעמים, היכולים לענות על צרכי מגוון רחב של האוכלוסייה.

הקייטרינג יכול להיות חלבי או בשרי וזאת על פי דרישת מזמין האירוע.

אחת האופציות הנחשבת ליוקרתית יותר הינה קייטרינג אסאדו למרות ששימוש בנתח בשר זה לרוב זול יותר מבשרים אחרים כגון שימוש בצלי כתף.

קייטרינג אסאדו הפך בשנים האחרונות לטרנד מבוקש מאוד כמעט בכל אירוע. נתחי בשר חמים בעלי ניחוחות משכרים המגיעים ישירות לצלחות של האורחים מציעים חוויה מושלמת שלא תישכח כל כך מהר.

לבשר בדרך כלל יתווספו תוספות קלות כמו מבחר ירקות וסלטים על מנת שלא להכביד על האורח ולתת לאסאדו את מקום הכבוד. לא נוותר כמובן גם על קינוחים חלומיים שמאפשרים לנו חוויה קולינרית מלאה ושלמה .

כאשר מתבלטים איזה קייטרינג אסאדו בצפון מוצלח לבחור, יש לתת את הדעת על נתחי הבשר אשר נרכשים, איכות המוצרים, הטריות, על תהליכי היישון שעובר הנתח במטבח, הידע המקצועי ועל המיומנויות אשר נדרשות לחיתוךהבשר ובאופן הגשתו. חשוב כמובן גם לבדוק את רמת ההיגיינה המוצעת. פרמטרים אלו משפיעים לא מעטעל טעמו וטיבו של נתח האסאדו.

קייטרינג אסאדו מציעה חוויה של ממש,  שהיא הרבה מעבר לטעמים, ריחות ומראה.

את האירועים המוצלחים של קייטרינג אסאדו עדיף לקיים תחת כיפת השמיים כמו לדוגמא על חוף הים, בשמורות טבע, פארקים וכו' וזאת על מנת לאפשר לעשן הרב העולה מהבשר בזמן הצלייה, להתפוגג אל תוך האוויר הפתוח.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות לנויה פוד עוד היום ולהזמין חברת קייטרינג שמתמחה באסאדו כדי להבטיח לעצמכם אירוע קסום עם כיבוד בעל טעמים בלתי נשכחים ברמה הכי גבוהה שניתן לקבל.

דילוג לתוכן