חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג אסאדו לאירוע מוצלח

אסאדו רק בשבילכם

אסאדו רק בשבילכם

מי שלא טעם אסאדו אמתי מימיו, לא יודע מהו קייטרינג בשרי איכותי באמת. קייטרינג אסאדו לאירועים עסקיים הוא הדבר הבא, בייחוד אם אתם מעוניינים לחתום על עסקה הרת גורל. כי הבשר הצלוי של האסאדו עושה את כל ההבדל שבטעם, וגם מי שלא טעם אסאדו מעודו, יכול להעיד על כך שמדובר בטעם גן עדן. אז אם אתם רוצים להביא להצלחת האירוע, אסאדו הוא בגדר MUST.

קצת רקע על האסאדו

אי אפשר לדבר על האסאדו מבלי להתייחס למקורו. פירוש המילה "אסאדו" בספרדית הוא "צלוי", ואכן במקור תיארה המילה את שיטת הצלייה של הבשר. היום היא משמשת גם לשיטת הצלייה וגם לצלעות בקר. האסאדו הפך למאכל מסורתי במדינות כמו צ'ילה, ארגנטינה או פרגוואי, וניתן להכין אותו על האש או על הגריל. את האסאדו נוהגים להגיש לצד תוספות שונות כמו רוטב עגבניות, פטרוזיליה וסלטים שונים, אך אם אתם מזמינים קייטרינג אסאדו כשר, תוכלו לבחור כל תוספת הערבה לחך, או פשוט לאכול את האסאדו כפי שהוא.

מה כל כך מיוחד באסאדו ואיך בעצם מכינים אותו?

שפים רבים אוהבים להכין את האסאדו. זאת משום שנתחי האסאדו מתאימים לסוגי בישול מגוונים – צלייה, אפיה או בישול ארוך. נתחי הבקר אינם מתייבשים במהירות, מכיוון שהם מכילים כ-10 אחוזי שומן, והטעם הרך והעדין שלהם עדיין נשאר. קיימות דרכים רבות להכנת האסאדו. וזוהי רק דרך אחת:

מצרכים:

2 קילו בשר אסאדו

כפית פלפל גרוס

כפית מלח

רבע כוס שמן (רצוי שמן זית)

8-10 שיני שום כתושות

2 כפות דבש

 

אופן ההכנה:

  1. יש לחמם את התנור ל-170 מעלות צלסיוס.
  2. מערבבים את כל החומרים (מלבד האסאדו) בקערה עד שמתקבלת תערובת אחידה.
  3. טובלים את נתחי הבשר בתוך התערובת ומברישים אותם היטב.
  4. מסדרים את הנתחים בתוך תבנית, כך שצלעות הנתחים יפנו כלפי מעלה (מומלץ לשפוך עליהם מעט בירה כדי למנוע מהם להתייבש).
  5. יש לאטום את התבנית באמצעות נייר כסף או נייר אפייה ומכניסים לתנור למשך כ-3 שעות.

אבל למה להכין לבד כשאפשר להזמין קייטרינג?

כמובן, זו הייתה רק דוגמה אחת לדרך שבה ניתן להכין אסאדו. אבל אינכם צריכים לדאוג להכנתו אם אתם מזמינים קייטרינג אסאדו לאירועים עסקיים, כי שפים מקצועיים כבר עושים זאת בשבילכם. כמו כן, לחברת קייטרינג מקצועית יש כלים משוכללים הרבה יותר מהתנור הביתי שלכם, ולכן האסאדו יוצא הרבה יותר טעים ועסיסי. אז זה הזמן להכין את תכנית אמנותית למשך הערב ולתכן את האולם שבו יתקיים האירוע. מעבר לכך, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח הזמנות לכל העובדים ובעלי העסקים שאותם אתם רוצים לראות באירוע שלכם. רק אל תשכחו לציין שיהיה גם אסאדו, כי זה מה שיביא אליכם את כל המשתתפים.

אולי יעניין אותך:

הפקת אירועים

קרנבל בשרים

דילוג לתוכן