חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

למי מתאים שירותי קייטרינג יוקרתי?

למי מתאים שירותי קייטרינג יוקרתי

למי מתאים שירותי קייטרינג יוקרתי

 

שמדובר על קייטרינג יוקרתי מדובר למעשה על קייטרינג איכותי ומיוחד שנמצא רק בחברות קייטרינג בוטיק. עם קייטרינג יוקרתי נקבל מנות איכותיות וחוויה קולינרית מדהימה שטרם חוויתם. קייטרינג יוקרתי מציע תפריט המותאם אישית וייעוץ קולינרי ללקוח. הקייטרינג מציע תפריט עשיר ומגוון אשר מתאים לאירועים יוקרתיים וחשובים לרבות חתונות, מסיבות פרטיות בת מצווה, בר מצווה, אירועי קוקטייל, השקות מוצרים, ארוחות ברנץ' ועוד.

מהו קייטרינג יוקרתי?

קייטרינג יוקרתי הוא קייטרינג לאירועים יוקרתיים של אנשי העשירון העליון אשר כוללים בין היתר אירועים כגון: חתונות, ברית מילה, בריתה, בת מצווה, קייטרינג לבר מצווה, יום הולדת, יום נישואים, אירוסין, קוקטיילים עסקיים ועוד. אירועים אלה דורשים תקציב גדול על מנת שניתן יהיה לבצע בו את האירוע. באירועים יוקרתיים נמצא אנשי מקצועי מהשורה הראשונה אשר מנוסים בתחום האירועים ומקבלים אירוע ברמה הגבוהה ביותר עד לפרט הקטן ביותר.

למי מתאים שירותי קייטרינג יוקרתי?

אירועים יוקרתיים מתאימים לחברות עשירות ויוקרתיות , אנשי עסקים מהעשירון העליון, אוליגרכים וכן אנשים שיש בידם מספיק כסף על מנת להפיק אירוע ברמה גבוהה ביותר. באירועים מסוג אלה נמצא תפריט עשיר ביותר הכולל מספר רב של מאכלים, קינוחים טעימים במגוון סוגים ורמה אחרת לגמרי מה שאנו מכירים באירועים רגילים.

התאמת תפריט לסוג האירוע שלכם

באירועים יוקרתיים חשוב לתכנן מראש את האירוע וכן לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. התפריט, צורת ההגשה בהתאם לסוג האירוע, דרישות הלקוח וטעמו האישי וכן פרטים רבים אחרים משפיעים רבות על האירוע עצמו. לאורך כל האירוע החל  משלב התכנון צוות הקייטרינג מלווה את הלקוח משלב תכנון התפריט דרך ניהול האירוע בפועל ועד לסיומו של האירוע. את התפריט יש להתאים בהתאם לתקציב של האירוע, מיקום ושעת האירוע אם מדובר על גן אירועים או אולם מפואר, בית פרטי או חצר יש להתייחס לנתונים אלה בעת תכנון האירוע. כמו כן, העונה בה מתקיים האירוע חשובה מאוד, אם מדובר על חורף יש לתכנן את האירוע בתוך האולם, אם מדובר על קיץ ועל אירוע בגן יש להקפיד שלא יהיה חם למוזמנים לדאוג לאוורור. כמו כן, מספר המשתתפים באירוע, כשרות האוכל החלבי והבשרי, וכן תאורה, צלם, אומן אורח ועוד יש לקחת בחשבון בעת תכנון האירוע. עוד דבר חשוב ביותר הוא חומרי הגלם שמשתמשת בהם חברת הקייטרינג בכל מנה ומנה. מדובר על חומרי גלם טריים ואיכותיים. יש לקחת בחשבון את עיצוב המנות, השולחנות, הבופה, וכמובן המלצרים באירוע אשר בעל תודעת שירות גבוהה.

אולי יעניין אותך:

דוכני מזון לאירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

דילוג לתוכן