חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון כשרים? ברור שיש כאלו!

במהלך חיינו מתרחשים אירועים רבים בעלי משמעות שאותם אנו רוצים ובוחרים לחגוג.

על מנת לא להגיע לאותם אירועים עייפים ועצבניים מההכנות ומהניסיון להפיק את האירוע בכוחות עצמנו מומלץ לפנות לחברת קייטרינג כדי ליצור אירוע מושקע שתיהנו ממנו בדיוק כמו האורחים שלכם.

בנויה פוד אנו מציעים לכם מבחר רחב של דוכני מזון כשרים בהתאמה אישית כדי שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

דוכני המזון שלנו, מספקים חוויה קולינרית מרגשת ומושלמת לאורחים בעוד שהאוכל נחתך ומוכן מול עיניהם, והם נחשפים לניחוחות המשכרים במהלך הכנתו. דוכני המזון נותנים לאורחים תחושה של שפע.

היום הצבת דוכני מזון באירועים הפכו להיות מאוד פופולריים. זוהי דרך המאפשרת לאורחים באירוע לחוות מגוון רחב מאוד של מטעמים, אין צורך להמתין למלצרים, האורחים יכולים לעבור בין הדוכנים השונים הפזורים במקום,בקצב שלהם ולקחת לעצמם את המנות שהיו הם הכי טעימות והם הכי אהבו, לאכול בעמידה, באלגנטיות לרוב ללא סכין ומזלג ובדרך לשוחח ולהכיר את האורחים האחרים באירוע ולנוע לצלילי המוסיקה.


אולי יעניין אותך קייטרינג על האש לאירועים קטנים


אם חשבתם שדוכני מזון כשרים אינם עשירים ומגוונים כמו דוכני המזון הרגילים ? טעיתם!

בעבר אכן היה מבחר דל יותר של מוצרים ומטעמים כשרים,אך בשנים האחרונות עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום המזון, היצע המוצרים והמאכלים הכשרים גדל באופן ניכר והיום קיים מגוון רחב ושפע של מאכלים כשרים וטעימים.

דוכני המזון הכשרים של נויה פוד אינם שונים מכל דוכני המזון האחרים. הם עשירים ומגוונים בכל טוב, עשויים ממוצרים טריים ואיכותיים והמזון המוגש טעים וערב לחיך.

לצד דוכני המזון, בין אם בשריים או חלביים, פזורים גם דוכני הקינוחים המתוקים. מאפשר לאורחים שלכם ליהנות ממבחר עשיר של קינוחים ולתת מענה לצורך במשהו קטן ומתוק בסוף הארוחה. דוכן המתוקים לרוב נפתח קרוב לסיום האירוע. בדוכן ניתן למצוא מלבי, פחזניות, מקרונים וכוסות מוס בשלל טעמים נפלאים ועוד הפתעות רבות.

מגשי אירוח כשרים מאפשרים גם לאורחים שומרי המסורת ליהנות בצורה מלאה מהאירוע.

מאחר וידוע שאנחנו גם נוהגים לאכול עם העיניים, חשוב לא פחות לתת את הדעת למראה ולעיצוב הדוכן. דוכני המזון מאפשרים ליצור אווירה מוקפדת והולמת לאירוע שלכם.

בנויה פוד אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות!

אנו מעניקים שירות בכל רחבי הארץ ונוכל להגיע לכל מקום בו תבחרו לקיים את האירוע.

אנחנו יודעים שבכל אירוע גם נושא התקציב חשוב ולכן אנחנו מעמידים בפני לקוחותינו בחירה מתוך מגוון רחב של תפריטים בכדי שתוכלו להתאימו ביתר קלות לתקציב העומד לרשותכם.

אנחנו מעסיקים צוות עובדים מקצועי ומיומן המחויב להצלחת האירוע שלכם.

אם גם אתם רוצים ליהנות מאירוע מושקע ואיכותי שישאיר חותם על האורחים שלכם הרימו טלפון כבר עכשיו לנויה פוד וניתן מענה לכל שאלה שיש לכם או לחצו כאן.

דילוג לתוכן