חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן המבורגר ליום הולדת

דוכן המבורגר ליום הולדת

יש כמה מאכלים שיש עליהם קונצנזוס כיוון שרוב הקהלים אוהבים אותם. לכן כאשר מתכננים מסיבת יום הולדת לילדים, לבוגרים או למבוגרים, אחד הרעיונות המוצלחים הוא להציב דוכן המבורגר ליום הולדת כיוון שלבטח יהיה מולו תמיד תור ארוך של מוזמנים שירצו ליהנות מקציצת הבשר האיכותית.


להזמנת דוכן המבורגר ליום הולדת חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון באירועים

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים ללקוחות שפע של אופציות עבור אירועים קטנים או גדולים. עם זאת קיימת חשיבות רבה של התאמת הדוכנים לסוג הקהלים ולכמות האורחים אשר צפויים להגיע כדי שיהיה די מזון לכולם. הדרך הנכונה עבור ההיערכות לאירוע היא להיפגש עם הלקוחות בשיחה פרונטלית או בזום. בהתאם לנתונים לגבי מועד האירוע ושעת ההתחלה שלו, אם מדובר באירוע צהרים או אירוע ערב בקיץ או בחורף, בבית, בחצר, באולם או בטבע, אפשר לגבש החלטות מתאימות לגבי התפריט.

הלהיט הוא דוכן המבורגר

הרעיון של ההמבורגר שהגיע מאמריקה סוחף את הישראלים כיוון שהם אוהבים דוכן המבורגר ליום הולדת שמציע את הקציצות המתובלות העשויות מבשר איכותי ומונחות על הגריל ולאחר מכן בתוך לחמנייה טרייה ורכה. הטעם המופלא משתפר כאשר מוסיפים על ההמבורגר רטבים כמו רוטב אלף האיים וקטשופ וגם ירקות מובחרים כמו פלחי עגבנייה, רצועות בצל, עלה של חסה ופרוסות של מלפפון חמוץ.

השילוב של כל הטעמים יחד יוצר מרקם יוצא דופן בפה ולכן האורחים נהנים מכל ביס של המעדן האהוב שהוכן במלוא המקצועיות על ידי הטבחים של נויה דוכני מזון לאירועים. המלצרים כבר רגילים לעובדה שלאחר אכילת ההמבורגר הראשון, חלק מהמשתתפים לא שבעו ולכן הם מגיעים כדי לקבל לחמנייה נוספת עם ההמבורגר העסיסי.

היצע של דוכנים מעולים

ליד דוכן המבורגר מציבים עוד כמה דוכנים כדי ליצור גיוון לאורחים שמעוניינים לטעום גם מאכלים אחרים בנוסף להמבורגר הנפלא שהם אכלו. הם עוברים בין הדוכנים ונהנים מהמבחר הגדול הקיים וכך הם מחליטים איזה מאכל יהיה השלב הבא שלהם.

יש דוכן של שניצל בחלה, מדובר בשניצל קריספי שטוגן זה עתה והוא מונח בתוך חלה טרייה. כדי להוסיף לה טעמים מוסיפים רטבים ותוספות כמו ירקות וחמוצים. כל ביס של שניצל בחלה מזכיר לכולם את התבשילים של אמא בימי שישי ולכן אין אחד שלא טועם זאת.

מעבר לכך יש דוכן ישראלי המציע למוזמנים מאכלים ישראליים אותנטיים ואהובים של נויה דוכני מזון לאירועים. גולת הכותרת היא פלאפל חם בטיב מעולה, פיתות איכותיות, סלטים שאי אפשר בלעדיהם כמו חומוס עם טחינה, חומוס עם פטריות, סלט חריף, טחינה, צ'יפס, חמוצים ועוד. המנה הזו מוסיפה המון לשביעות הרצון של האורחים מהצד הקולינרי של האירוע כולו.

דוכן אסיאתי

הנסיעות הרבות של הישראלים בעולם ובעיקר במזרח אסיה, הובילו לאהבה אמיתית לאוכל אסיאתי על גווניו השונים. אחת האופציות המוצלחות ביותר היא מגשים ענקיים של סושי אשר מכילים רולים מעולים עם דגים ובלעדיהם והזמן הקצר שבו מתחסלים כל הרולים מעידה על טיבם הייחודי.

דילוג לתוכן