חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מה לומדים בסדנאות סושי?

אנו חיים בתקופה בה אנשים לא רק אוהבים לאכול (כי הרי אוכל והתאווה לאוכל מתאימים לכל תקופה במהלך ההיסטוריה). אנו חיים בתקופה שאנשים אוהבים לאכול וגם אוהבים ללמוד איך לבשל את האוכל שהם אוהבים ואיך לאפות את מאפי הילדות שמעוררים בהם זיכרונות לבית סבתא ולארח אנשים ואורחים  בבית בצורה כזו שיתרשמו מהאוכל וירגישו כמו מסעדה. לצורך כך אנשים הולכים לקורסים וסדנאות שמלמדות על סוגים שונים של מאכלים שאפשר להכין בקלות ולארח איתם..  בין הסדנאות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות- סדנאות סושי.

סושי תמיד היה וגם תמיד יהיה כנראה אחד המאכלים היותר אהובים לאכילה בחוץ ועוד יותר להכנה בבית- תהליך ההכנה, הלמידה, חומרי הגלם, וכמובן- להראות לאורחים ולהשוויץ בפניהם כמה השקעתם בהכנה! ואת כל זה לומדים בסדנאות סושי חד פעמיות בהן כל אחד יכול ללמוד איך להכין סושי כמו במסעדה- רק בבית.

מה לומדים בסדנאות סושי?

בסדנאות סושי מלמדים את כל מה שקשור בסושי- קצת מידע על כל מה שאפשר להכניס לתוך הסושי עצמו (תופתעו כמה דברים אפשר וכמה שילובים מעולים שיש שלא הכרתם קודם אבל מעכשיו תתמכרו אליהם)

לומדים את כל תהליך ההכנה- מהיסודות- הכנת האורז בדיוק ברמת הבישול המתאימה, תיבול האורז ושאר המצרכים אם בכלל, איך לבחור את הדגים שמתאימים לסושי ולא פחות חשוב- איך לחתוך אותם.

בנוסף בסדנאות סושי לומדים את כל צורות החיתוך הנכונות שמתאימות לסושי לאירועים – של הירקות ושל הדגים. סושי הוא לא רק מאכל- כמו רוב המאכלים במטבח היפני הוא אמנות- וכל עשייתו והגשתו צריכה להיות יפה, מגרה ואסתטית באחד.

לאחר הכנת המצרכים ולמידת היסודות לומדים איך לגלגל את הסושי שזה הרבה מעבר לגלגול רגיל אלא אמנות של ממש שיש לעשות נכון.

תוך בישול וגלגול תוכלו לשמוע על ההיסטוריה של הבישול היפני בכלל ועל ההיסטוריה של הסושי בפרט- מה שהופך את החוויה למרתקת ומלמדת ולא רק טעימה!


גולשים נוספים התעניינו גם מגשי סושי


סוגי הסושי השונים:

למטבח היפני יש חומרי גלם מיוחדים וייחודיים שצריך להכיר ולהתוודע לטעם שלהם וכיצד לשלב אותם באוכל. חשוב להכיר את המסורת היפנית ואת הבחירה במדויקת בחומרים בעלי אותם טעמים מיוחדים.

כמו כן סדנאות סושי מלמדות אתכם איך להכין תפריט של ממש כמו במסעדה אצלכם בבית- תוכלו לאחר הסדנא להציע לאורחים שלכם סוגי סושי שונים- רול אינסייד אווט, רול אינסייד אווט בטמפורה, להסביר על סוגי גלגולים, סוגי אצות, ואפילו על הציפויים.

בתיאבון!

דילוג לתוכן