חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

5 יתרונות לביצוע אירוע משובח עם מנגליסט בתשלום

אירוע עם חברים, בני משפחה או עובדים שכולל בשר על האש הוא חגיגה לעיניים ולחיך. מארחים רבים בוחרים להזמין לאירוע מסוג מנגליסט בתשלום כדי שהוא יהיה זה שיכין את כל המטעמים באופן מקצועי.


להזמנת מגשי אירוח יוקרתיים חייגו עכשיו: 072-2119587


הסיבות החשובות להזמנת מנגליסט בתשלום

באירועים קודמים המארח היה אחראי על עמדת המנגליסט ובסוף הערב הוא הרגיש שהיו הרבה מוזמנים שאיתם הוא לא הספיק לשוחח, כיוון שהיה עשי עם הצלייה של הבשר. מעבר לכך כאשר מזמינים מנגליסט מקצועי של נויה פוד, איכות המזון שמקבלים המשתתפים היא ברמה מאד גבוהה עקב הרמה הקולינרית המקצועית של המנגליסט וטיבו של הבשר.

שיטת העבודה עם המנגליסט

לאירוע קודמת עבודה הכנה בה המנגליסט מכין רשימה של סוגי הבשר שהוא יביא אתו על פי כמות המוזמנים, הגילאים של האורחים ובהתאם לסוגי הבשר שלהערכתם של המארחים, הם אוהבים.

בהתאם לכך המנגליסט מגיע ביום האירוע עם מלאי מספיק של בשר לסוגיו השונים כמו אסאדו, סטייקים אנטריקוט, המבורגרים, קבבים וסינטה, צלעות כבש, פרגיות, כנפיים והפתעות רבות נוספות.

בנוסף לכך המנגליסט דואג להביא שיפודים, היצע נרחב של ירקות עבור השיפודים המסקרנים ועבור הכנת סלטים צבעוניים ויוצאי דופן שיוסיפו רבות לטעמו ש הבשר.

להשלמת החגיגה יוכנו גם תוספות מעניינות כמו צ'יפס או תפוחי אדמה בתנור, ירקות מבושלים, אורז ואפשרויות רבות נוספות.

על דוכן נפרד יונחו שפע של משקאות טבעיים, מוגזים וכמה משקאות אלכוהוליים, כמה סוגי בירות ועוד.

מהלך המסיבה המיוחדת

כבר בכניסה למסיבה, הריח של הבשר נישא באוויר והאורחים שמגיעים לאירוע נתקלים במנות הראשונות שמגיש להם המנגליסט, כנפיים מתובלות, קבבים מדהימים ועסיסיים, פרגיות במגוון תבלינים, שווארמה בפיתה עם תוספות של מלפפונים חמוצים, טחינה, עמבה, סלט חריף ועוד.

מנות הפתיחה פותחות את התיאבון לכל המשתתפים ובהמשך האירוע הם נהנים לאכול מהבשרים המגוונים, שאחד מהם טעים יותר מהשני עקב שיטת העישון על הגריל אשר מוציאה מכל נתח קצבים את המיטב.

כך כל אורח נהנה מצלעות הכבש, האנטריקוט היוצא דופן, אסאדו שמזכיר את דרום אמריקה המבורגרים, שיפודי פרגיות עם ירקות ועוד. הטעמים הם מאד ייחודיים והאורחים אינם מפסיקים להחמיא למנגליסט המקצועי ולנתחי הבשר שנבחרו בקפידה רבה.

בסמוך לגריל מונחים מגשי התוספות והסלטים והאורחים משלבים זאת עם הבשר בהנאה מרובה.

המארח נהנה לבלות עם המוזמנים

לשם שינוי המארח מבלה עם המוזמנים שלו, הוא עוצר ומשוחח עם כל אחד מהם, שומע מה קורה אצלו וסוף סוף הוא אינו זה שדואג לצליית הבשר כיוון שיש מנגליסט שהוא הרבה יותר מקצועי ממנו, שמבצע זאת.

אין ספק שההחלטה לשכור את שירותיו של מנגליסט מקצועי הייתה הברקה מוצלחת וכדאית כיוון שכל הצדדים יצאו מאד מרוצים.

דילוג לתוכן