חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג כשר למהדרין במרכז

להזמנת קייטרינג כשר למהדרין במרכז איכותיים וטעימים במיוחד חייגו עכשיו: 072-2119587


בעבר קייטרינג כשר היה נחשב כקייטרינג פחות איכותי ופחות טעים בהשוואה לקייטרינג שאינו כשר. התפיסה הייתה שקיים מבחר דל ביחס לקייטרינג שאינו כשר. עם התפתחות העולם הקולינרי בשנים האחרונות והקפיצה הגדולה שעבר עולם המזון כך גם התפתח העולם הקולינרי הכשר ומגוון האפשרויות הלך והתרחב. כיום כמעט ולא נדרש להתפשר בטעמים על חשבון כשרות המזון.

בישראל אנחנו חיים זה לצד זה דתיים וחילוניים. כמעט בכל אירוע נוכל למצוא אנשים שמקפידים על שמירת כשרות ולכן חשוב שנקפיד להזמין קייטרינג כשר למהדרין שיוכל לענות על הצרכים של כולם.

בהלכה היהודית אנחנו מצווים על שמירת כשרות בלא מעט חוקים והלכות המבטיחים את תזונת וטהרת גופו של הפרט. שמירה על הלכות אלו הינה בגדר בסיס עבור אלו ששומרים על המסורת. כאשר אוכלים בחוץ, באירועים ובמסעדות הדרך היחידה לוודא שהאוכל המוגש הוא כשר הוא באמצעותה של תעודת כשרות בתוקף.

חשוב להזמין שירותי קייטרינג כשר מהדרין על מנת להבטיח שכל המוזמנים יוכלו ליהנות מאירוע ללא שום חשש מכשרות המנות המוגשות בו.

הזמנת קייטרינג מהדרין הוא בחירה מנצחת כך לא תצטרכו להתפשר על טיב האוכל או על כשרותו. כשרות למהדרין היא הכשרות המחמירה ביותר ותואמת לכולם.


להזמנת גרילמן מושלם לאירוע שלכם לחצו כאן


אז במה נבדל קייטרינג רגיל מקייטרינג כשר למהדרין?

  • דרגת כשרות גבוהה – כשרות מהדרין היא מהגבוהות ומהמחמירות ביותר מבין כשרויות.
  • ההתייחסות מכובדת לחיה לפני שחיטתה – בהלכה מכירים בעובדה כי אין לגרום סבל מיותר לאף בעל חיים. כללי הכשרות וההלכה מקפידים על מניעת סבל מיותר לחיה ועל כך שתגדל בתנאים נאותים.
  • בריאות – הקפדה על דרגת הכשרות מביאה יחד איתה דרגת החמרה גבוהה של שמירת היגיינת המזון, צורת השחיטה, הדברה, מועד הקטיף ועוד.
  • חומרי מזון טבעיים – לשומרים על כשרות מהדרין יש כלים מיוחדים לבדיקה של המזון. בעזרת הכלים המיוחדים ניתן לזהות מה מכילים תוצרי המזון ולבדוק שתהליך הייצור נעשה תחת הכללים החמורים של כשרות למהדרין.

חברת קייטרינג כשר למהדרין אשר שומרת על הכללים מספקת פיקוח של משגיחי כשרות כדי שתוכלו ליהנות מהמזון אותו טועמים.

בחברת קייטרינג נויה פוד אנחנו מעמידים לרשות כל לקוח, יועץ אירועים אשר יעזור ויסייע בתכנון תפריט אישי המתאים בלעדית לצרכים הספציפיים שלכם באירוע ולהגדרות התקציב שקבעתם לעצמכם.

ההתאמה על ידי יועץ האירועים מבוססת על ידע רב שנצבר בחברתנו לאורך שנים רבות וכן על תפריט קייטרינג מגוון ואיכותי שבעזרתו ניתן לתת מענה מתאים לכל סגנון של אירוע.

בחברת קייטרינג כשר למהדרין נויה פוד, אנחנו מבטיחים לתת מענה מקצועי, יעיל ואיכותי לכל בקשה שלכם.

שירותי הקייטרינג אותו אנחנו מציעים יספק לכם תפריט עשיר, מגוון ומשובח, המורכב מחומרי הגלם המשובחים ביותר.

אנחנו כאן כדי לדאוג לצרכי האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר, האיכותי ביותר והטעים ביותר!


קראו עוד על עמדות אוכל לאירועים

דילוג לתוכן