חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועים – חוויה מהנה וטעימה

להזמנת דוכני מזון לאירועים איכותיים וטעימים במיוחד חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון לאירועים היא שיטה חדשה ומקורית להגשת אוכל באירועים באופן שונה, מרהיב ומעניין. זוהי דרך לוודא שכל האורחים באירוע יוכלו לגשת אל סגנון האוכל האהוב שלהם.

אירועים משמחים דורשים השקעה והתעסקות רבה. נדרש להזמין את האורחים, לבחור מקום מתאים, לדאוג לעיצוב המקום, לדאוג לאטרקציות לאירועים וכו'. וכמובן את שלב הכנת המזון שיש לו חלק מאוד משמעותי בכל אירוע.

האפשרות להשכיר מבחר דוכני מזון לאירועים מאפשרת להתאים אותם להעדפות של האורחים המוזמנים ולאפשר להם ליהנות מחגיגה של טעמים.

על ידי שימוש בדוכני מזון באירוע, יכולים בעלי השמחה להתפנות ולחגוג עם האורחים במקום להיות עסוקים בדאגה של בישול  במטבח, בהגשה של המנות, לבלות עם בני משפחה וחברים וליהנות מכל רגע. מה גם שבסוף האירוע, כשכבר עייפים, אין צורך לעצור ולנקות שום דבר אלא פשוט ללכת לישון מרוצים עם חיוך על השפתיים.

דוכני המזון מתוחזקים ברמה גבוהה ומתופעלים בשטח על ידי אנשים מקצועיים, בעלי ניסיון רב ושבנוסף הינם אדיבים, חייכנים ומסבירי פנים. הצוות המקצועי, המפעיל את הדוכנים, מכיר לעומק את המנות המוגשות, ובקיא באופן הכנתן והגשתן לאורחים. הדוכנים מוקמים כבר לפני תחילת האירוע על פי התכנון שהוחלט. במהלך האירוע הם ידאגו לכך שלא יחסר מלאי של חומרי גלם על הדוכן, שהם יהיו מסודרים בצורה ססגונית ומרהיבה על פני הדוכן ושהוא יהיה תמיד נקי ומסודר. בתום האירוע הצוות יפרק את הדוכנים וישאיר את מקום האירוע בצורה מסודרת ונקיה.

חשוב לתת את הדעת שדוכני המזון הפזורים בשטח האירוע, ישתלבו בקונספט הכולל של האירוע.

כאשר האורחים שלנו יכנסו לגן האירועים במרכז הארץ או לאולם, הדוכנים יראו למרחוק מה שיגרום למקום כולו להיראות מפואר ומרשים.

דוכני המזון הפכו למבוקשים מאוד בקרב לא מעט קהלים מאחר והם מאפשרים שילוב של לא מעט סגנונות בישול. את המנות ניתן להגיש באופן אסטטי היוצר עניין. הדוכנים עצמם מעוצבים בצורה מיוחדת כשהם צבעוניים ומרהיבים ביופיים. כל דוכן מתמקד במאכל שונה המוגש בצורה מעוררת עניין. הדוכנים מציעים מזונות קלילים המאפשרים לאורחים להסתובב ביניהם, לאכול אותם בעמידה או ישיבה בעודם מנהלים שיחה עם האורחים האחרים. האורחים גם נחשפים לדרכי הבישול של המנות בדוכנים השונים מה שבהחלט מוסיף לחוויה הכוללת.

בבואכם לבחור חברה ממנה תרצו להשכיר דוכני מזון, מומלץ לוודא כי מדובר בחברה בעלת וותק של מספר שנים, שצברה ניסיון בתחום ובעלת מוניטין חיובי בשוק. בנוסף חשוב לבדוק כי החברה תהיה זמינה עבור לקוחותיה בטווח רחב של שעות. על הצוות המועסק בחברה להיות מיומן, אדיב ושירותי. יש לבדוק בנוסף את התאמת העלויות לתקציב שלכם על מנת שלא תצטרכו לפרוץ את מסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם.

אנחנו בחברת נויה פוד מזמינים אתכם למסע קולינרי מרגש ומרתק אשר יגרום לכם ולאורחים שלכם הנאה מרובה.


להזמנת דוכני מזון לימי הולדת

דילוג לתוכן