חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עמדות אוכל לאירועים – חוויה קולינרית בלתי נשכחת

להזמנת עמדות אוכל לאירועים איכותיים וטעימים במיוחד חייגו עכשיו: 072-2119587


קולינריה על פי ויקיפדיה היא אומנות הבישול והאכילה. הקולינריה החלה את דרכה כשהאכילה הפסיקה להיות צורך הישרדותי והפכה להיות מקור הנאה.
האכילה לצרכים הישרדותיים שמה דגש על כמות האוכל ושובע של בני האדם ואילו הקולינריה שמה דגש על טעמים, מראה וריח של האוכל.

הקולינריה נולדה על מנת לספק את שיגעונותיהם ורצונם של מלכים גדולים וחשובים אך כיום הקולינריה כבר אינה בלעדית רק לעשירים אלא לכל אדם שאוהב לאכול ושמתעניין בנושא. כיום כל מי שמוצא עניין בנושא, מוצא את עצמו מוקף בהמון מידע.

כיום ניתן למצוא כמעט בכל אירוע עמדות אוכל שונות ומגוונות, צבעוניות וססגוניות המאפשרות חוויה קולינרית עשירה ומרהיבה למוזמנים.

עמדות אוכל לאירועים מציעות לאורחים חוויה קולינרית מקיפה, הן מבחינת המראה השונה של העמדות, מגוון הטעמים הרחב והריחות הנפלאים העוטפים את האירוע.

המנות מוכנות במקום, מול עיניהם של המוזמנים, הריח הנפלא של התבשילים עוטף אותם וכמובן שזה מעשיר את חוויות האורחים המוזמנים לאירוע.

השימוש בעמדות אוכל באירוע שלכם יגרום למוזמנים להיזכר בו בתור האירוע המיוחד, הצבעוני, השמח והטעים ביותר שהיו בו לאחרונה. האוכל היום אינו משמש רק צורך חיוני של הגוף הוא הרי גם משמח וממלא את הנפש ויוצר אווירה מיוחדת העוטפת את המקום.


להזמנת דוכני מזון לחצו כאן


בבואכם לבחור את המנות לאירוע שלכם יש לבדוק התאמה לקהל האורחים המוזמן לאירוע. בנוסף יש להקפיד על כך שהתפריט יהיה עשיר ומגוון כך שישלב בין תרבויות שונות ועולמות קולינריים.

השימוש בעמדות אוכל לאירועים מאפשרת למוזמנים להסתובב בין העמדות השונות ולאסוף לעצמם מנות קטנות ומובחרות מתוך השפע הרב המוצע, על פי טעמם האישי ללא הצורך להיסחב עם צלחות וסכו"ם.

יש להקפיד על כך שהעמדות תהיינה נקיות, מלאות בכל חומרי הגלם המתאימים לעמדה כך שיראו מזמינות בכל עת. העמדות המעוצבות מכניסות את האורחים לאווירה ולסגנון המזון המוצע באותה עמדה. להשלמת החוויה המנה מוגשת בכלים אותנטיים המתאימים למנה המוצעת באותה עמדה, כך שהמכלול של הצבע, הטעם וריחות  מייצרים ססגוניות מרהיבה ואותנטיות.

כמה המלצות על מה לתת את הדעת שבוחרים עמדות אוכל לקבלת הפנים:

  • להתאים את מגוון המנות לעונות השנה – בעונת החורף יהיה עדיף אם תהיינה יותר מנות חמות אשר תכלולנה לדוגמא מרק כדי לחמם את האורחים ובעונת הקיץ יהיה עדיף אם תהיינה יותר מנות קרות וקלות כמו ירקות, סלטים ופירות כדי לא להכביד על האורחים.
  • להתאים את המנות להעדפות הקולינריות של האורחים המוזמנים – לדאוג שיהיה מבחר ושפע. גם מנה בשרית, גם מנה צמחונית, גם מנות שיכולות להתאים לכאלו שאינם יכולים לאכול גלוטן, מנות שאהובות יותר על הצעירים כמו סושי ועמדות עם מנות שאוהב יותר הקהל המבוגר ועוד.
  • התאמת המנות שנבחרו כך שתהיינה קלות ולא מסורבלות כדי שניתן יהיה לאכול בעמידה, בעודנו מסתובבים בין עמדות האוכל השונות ולנהל שיחות חולין עם אורחים אחרים בנעימים.

קראו עוד על היתרונות הבולטים של דוכני המזון

דילוג לתוכן