חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג כשר לכל חגיגה

כאשר אתם מעוניינים להזמין ארוחה מושלמת לאורחים שלכם, קיימת חשיבות רבה לכך שיהיו אלו מאכלים אשר מיוצרים בהכשר וזאת כיוון שמדובר בנושא שהוא חשוב לכל האורחים.


להזמנת קייטרינג כשר חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


קייטרינג כשר

נויה קייטרינג מציעה מבחר גדול מאד של מאכלים שהם בקטגוריה של קייטרינג כשר. יש מטעמים רבים אשר מותאמים לדוכני המזון שממתינים לאורחים בכניסה כמו דוכנים של המבורגר, שניצל עסיסי אשר מוגש בתוך חלה טרייה, בורקס טורקי, סוגים שונים של דגים, דוכני מזון של בוריק ועוד.

תפריט לכל חגיגה

המארחים אינם יודעים מהו הטעם הקולינרי של כל אחד מהאורחים שלהם ולכן חשוב לשוחח עם צוותי הניהול של נויה קייטרינג ולבחור מתוך התפריט של קייטרינג כשר את האופציות שהן הפופולריות ביותר בכל אירוע. לאור הניסיון רב השנים של הצוותים, הם יודעים אילו מאכלים אהובים על הקהל ולכן כדאי להזמין אותם.

אחת האפשרויות הנדרשות ביותר היא סושי. המוזמנים אוהבים מאד את הרולים הצבעוניים שיש בהם דגים כמו טונה או סלמון, ירקות דקיקים כמו אבוקדו, גזר, צנון ועוד. כמו כן פרוסות של חביתה ואצות משובחות. הקהל נשאר לעמוד ליד הדוכן הזה ולא זז ממנו. זו הסיבה שאנחנו מניחים מגשים נוספים על פי הצורך, כך שכולם ייהנו מהמסיבה הכי טובה בעיר שכוללת סושי.

מנות בשריות לאורחים

קיימים סגנונות שונים של אירועים ולכן בהתאם לאופיו של האירוע ולכמות המשתתפים בוחרים את המאכלים המתאימים ביותר. יש מקרים שבהם יש מוזמנים שהם מסורתיים ולכן הם יאהבו קייטרינג כשר אשר כולל מאכלים שמוכרים להם ויאהבו פחות מאכלים לא מוכרים. לכן אנו מכינים עבורם מנות עיקריות הכוללות מנות אלו.

המנות כוללות מטעמים שונים מבשר טרי ומשובח, חלקי עוף עשויים כהלכה, שווארמה נפלאה ומאכלים מיוחדים כמו אסאדו, נתחי אנטרקוט, פרוסות בשר על הפלנצ'ה או מעורב ירושלמי בטעם נדיר.

תוספות למאכלים הבשריים

שלל תוספות מפנקות מוגשות לאורחים, תפוחי אדמה עם תבלינים ייחודיים, כמה סוגים של אורז, ירקות שורש, כמה אופציות של פסטות ועוד. ירקות הוא נושא חשוב מאד בכל אירוע לאור העובדה שיש לכך דרישה רבה. קייטרינג כשר מציע מבחר גדול של סלטים מפתיעים עם עשבי תיבול ריחניים ותוספות מפתיעות. הנראות הצבעונית של הירקות מדרבנת את האורחים לקחת סוגים שונים של סלטים על הצלחת שלהם וליהנות מכל ביס.

קינוחים באיכות גבוהה

כאשר משתמשים במטבחים של קייטרינג כשר בחומרי גלם משובחים בלבד, התוצאה היא קינוחים ברמה גבוהה מאד. הקונדיטורים מכינים עוגות, עוגיות ייחודיות, קינוחי כוסות, שלל אופציות שכוללות שוקולד איכותי, קינוחים הכוללים פירות העונה ועוד.

בסופו של דבר כל אורח שמגיע לארוחה שמארגנים הצוותים המיומנים של נויה קייטרינג, נהנה מאוכל טרי שהוכן בתשומת לב רבה על ידי השפים והטבחים שמציעים לקבל בכל פעם מעדנים חדשים בעלי טעמים נהדרים. כאשר הפאן הקולינרי הוא מוצלח, כל האירוע מוגדר כחוויה נפלאה.

דילוג לתוכן