חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

3 רעיונות למסיבות מוצלחות עם אסאדו על האש

חגיגת בשרים הכוללת אסאדו היא מעין הודעה מראש, שזאת תהיה מסיבה מוצלחת במיוחד.

אסאדו המזכיר את הטיול לדרום אמריקה

אסאדו הוא נתח עגל שמספרו 9 של שורט ריבס או בשמות מוכרים אחרים שלו שפונדרה או קשתות. האהבה הגדולה לנתח משובח זה הגיעה מהישראלים שנסעו לדרום אמריקה ובמיוחד לארגנטינה וחזרו ארצה מלאי חוויות של המאכלים יוצאי הדופן שהותירו בהם רשמים עזים ובראשם האסאדו.

העולים החדשים שעלו ממדינות דרום אמריקה ובמיוחד מארגנטינה, הביאו עימם את תרבות יישון הבשר והבישול הייחודי שלו וסחפו אחריהם חברים רבים בישראל.

 

לחצו כאן להזמנת ערב בשר

 


להזמנת אסאדו על האש חייגו עכשיו: 072-2119587


אופן צליית האסאדו

כדי ליהנות מבשר משובח ועסיסי מקפידים על כמה כלליים בסיסים:

  • יישון הבשר לאורכם של כמה ימים, הנתחים המשובחים יושארו במקרר והטבחים יהפכו אותם מפעם לפעם כדי לשמור על עסיסיות מקסימלית.
  • ביום האירוע מחברים נתח זה לצלב מברזל המותאם לצלייה זו או על שיפודי עץ מאסיביים ומניחים את הבשר המיושן מעל מדורה או מעל חום מאסיבי. לאחר פרק זמן מסוים האש הולכת ודועכת והאסאדו נותר מעל הגחלים של המדורה והוא ממשיך בהילוך איטי של בישול עד שהוא מגיע למצב שהוא עשוי היטב- well done .
  • אפשר לבצע אסאדו על האש גם מנתח איכותי של אנטרקוט, או של סינטה שגם הם מותירים טעמים מדהימים.
  • גולת הכותרת היא הבחירה הנכונה של נתח הבשר. חשוב שהיחס בין כמות השומן לבין כמות הבשר תהיה זהה ושיהיו בה גם עצמות כדי שהם יקבלו ראשונים את החום של הלהבה גבוהה ולאחר מכן הם יפיצו את החום פנימה לתוך הבשר.
  • חייבים לחשב מראש את זמן הצלייה הנחוץ כדי לשים בזמן את הנתח מעל הלהבה. ככל שהנתח גדול יותר כך גם זמן הצלייה יהיה ארוך יותר.
  • יש לבדוק מדי פעם את מצבו של אסאדו על האש, כדי לוודא שלא תהיה צליית יתר ושהבשר חלילה לא יישרף.

מומחיות של הכנת אסאדו על האש

הבחירה בהכנת אסאדו על האש בכל אירוע היא בחירה מוצלחת במיוחד. אוהבי בשר רבים מודעים לטעם המשובח של האסאדו ולכן נהנים לראות נתח איכותי זה הניצלה לאיטו ולאחר מכן נחתך כשהוא לוהט ומחולק לאורחים הרעבים.

כשמדובר באירוע שאמורים להגיע אליו מעט אורחים מספיק נתח משובח אחד של אסאדו אך כשמדובר באירוע גדול הגרילמנים יניחו מראש כמה נתחים עסיסיים, כדי לספק את רעבונם של כל הקרניבורים שהגיעו לחגוג יחד.

להשלמת הטעמים הנפלאים, ייהנו האורחים מהיצע נרחב של בירות איכותיות, יינות משובחים וקוקטיילים מסקרנים, דבר שיוסיף רבות להצלחתו של האירוע.

תוספות לארוחה המוצלחת

רבים מבין המשתתפים מעדיפים לאכול בשר נטו כשהם נמצאים באירוע שהוא קייטרינג בשר על האש, אחרים יעדיפו ליהנות גם מהתוספות כמו תפוחי אדמה שגם הם הונחו על הגריל, מבחר ירקות שורש, אורז בר והיצע נבחר של סלטים ישראלים אותנטיים כמו כמה סוגי חומוס, טחינה, מטבוחה וסלטים פיקנטיים וטעימים נוספים.


לפרטים נוספים והזמנת שף בשרים פרטי

דילוג לתוכן