חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הזמנת קייטרינג כשר לבר מצווה

בר מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים ולכן מדובר באירוע חשוב מאד בחייו של הילד המתבגר אשר עובר משלב הילדות לשלב הנערות.

המשפחות המחבקות מחפשות דרכים מקוריות וייחודיות כדי לחגוג אירוע מרגש זה בגינה של הבית, ביער או בגן אירועים.

 


להזמנת קייטרינג לבר מצווה חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


קייטרינג מעולה לבר מצווה

הבחירה בנויה פוד היא בחירה מוצלחת של קייטרינג לבר מצווה אשר מסוגל לאור התפריט העשיר שלו ומגוון המטעמים אשר יצרו השפים, לספק היצע גדול של מאכלים הן באירועים בשריים והן באירועים חלביים.

אם מדובר במפגש אשר מתקיים כאשר חוזרים מבית הכנסת באמצע השבוע או בשבת בשעות המוקדמות של הבוקר,חלק מהמשפחות בוחרות באירוע בעל תפריט חלבי וכולל פסטות או רביולי ברטבים מיוחדים, פיצות, פוקצ'ות, קישים קטנים, כריכונים מעניינים, טורטיות עם מילויים מסקרנים, שלל ירקות, סלטים טריים וקינוחים.

משפחות אחרות מעדיפות אירוע בעל תפריט בשרי אשר כולל היצע נרחב מאד של מנות בשר ועוף שווארמה פרגיות, מבחר גדול של תוספות כמו ירקות מבושלים, אורז ותפוחי אדמה בטעמים מפתיעים סלטים מעניינים וקינוחי פרווה מדהימים בשלבי הסיום של החגיגה.


להזמנת דוכני מזון לאירועים


אירוע ערב לכבוד בר מצווה

באירוע ערב לכבוד גיל מצוות, השיטה הנוחה ביותר היא להזמין קייטרינג לבר מצווה אשר עובדיו יהיו אחראים על הלוגיסטיקה משלב התכנון, קבלת ההחלטות על התפריט הנכון ביותר בהתאם לפילוח הקהל, הרבה בני נוער, צעירים, מבוגרים, מסורתיים וכו'. על פי מידע זה, יוכלו השפים המיומנים להציע למארחים הרכב אופטימלי של כל המעטפת אשר תתאים לכל המוזמנים.

החשיבה היא שכל אחד מהם ימצא כמה וכמה מאכלים אשר אותם הוא יאהב בהתאם לחומרי הגלם שלהם וכך גם ייהנו באירוע המוזמנים שהם צמחונים או טבעונים. ברוב המקרים המבחר הוא מאד גדול ולכן כולם אוכלים ונהנים.

בחירת קייטרינג לבר מצווה

בתהליך ההתארגנות כל לקוח בוחן כמה אופציות של הכנת המזון לאירוע זה. ברוב המקרים הבישולים אינם מתבצעים על ידי בני המשפחה אלא מזמינים קייטרינג לבר מצווה. לקוחות רבים אשר קיבלו המלצות חיוביות מבני משפחה או חברים על נויה פוד, מרגישים שהם יכולים להיות רגועים וכל ההכנות יתבצעו כראוי, הציוד יגיע בזמן, האוכל יוגש באופן אסתטי ומרשים על דוכני המזון בכניסה, כדי שהאורחים יוכלו לאכול ולשתות כאוות נפשם.

כאשר מדובר במנות מרשימות אשר הושקעה בכל אחת מהמנות הללו הרבה מחשבה ובוצעו הרבה ניסיונות קולינריים עד ההגעה לטעם המושלם, ברור לכולם שמדובר בקייטרינג יוצא דופן ברמתו המקצועית וזוהי בדיוק המטרה של המארחים כיוון שכאשר האוכל הוא מצוין, האירוע מוכרז כאירוע מושלם.


אולי יעניין אותך להזמין דוכני מזון לבר מצווה

דילוג לתוכן