חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון בשרי – 5 סיבות שישכנעו אתכם לבחור אוכל בשרי

אם אתם חולמים על אירוע מושלם, צעיר, תוסס עם אווירה מיוחדת, חברת "נויה פוד" יכולה להגשים לכם את החלום.

צוות העובדים בחברת "נויה פוד" צבר ניסיון עשיר בתחום דוכני מזון לאירועים. אנו מציעים לכם דוכני מזון בשריים לכל סוגי האירועים, לאירועים משפחתיים, לאירועי חברות ועוד. כל הדוכנים מעוצבים בצורה מיוחדת ומושכת את העין, נתחי הבשר משובחים וטריים והבישול מתובל במבחר תבלינים בעלי ארומה, טעם וניחוח מיוחדים.


להזמנת דוכני מזון בשרי חייגו עכשיו: 072-2119587


IMG_20180106_193145_135

דוכני מזון בשרי – 5 סיבות שישכנעו אתכם לבחור אוכל בשרי

  1. כי אוכל בשרי הוא אוכל משביע, מפנק ומהנה. כל אירוע שבו מוגש אוכל בשרי הוא חגיגה של סוגי בשר שונים המבושלים בצורות מיוחדות, בבישול איטי, בצלייה, על האש ועוד.
  2. כי אוכל בשרי הוא אוכל מגוון המציע נתחי בשר משובחים ממגוון סוגים כמו פרגיות, בשר כבש, בשר בקר, פרגיות, חזה עוף ועוד. אנו בקייטרינג "נויה פוד" צברנו ניסיון רב בהכנת נתחי הבשר, אנו אוהבים לתבל אותם בתבלינים מיוחדים ומקוריים ולהפתיע גם את האורחים שאוהבים לאכול בשר ומרבים לאכול אותו.
  3. כי דוכני מזון בשריים אינם מכילים רק בשר. לצד המגוון הגדול של סוגי הבשרים אנו מציעים תוספות נוספות כמו סלטים עשירים ומיוחדים, ירקות מבושלים, תוספות של פחמימות, מרקים ותוספות נוספות. לצד מגשי הבשרים והתוספות נציע קינוחים מיוחדים בטעמים שונים.
  4. כי כל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל בדוכנים, גם האורחים הצמחוניים שאינם אוכלים בשר. לצד הדוכנים המכילים בשר, נגיש דוכנים עשירים בסלטים, בפשטידות ועוד כך שגם האורחים הצמחוניים יוכלו לאכול וליהנות.
  5. כי המחקרים מוכיחים כי רוב הישראלים אוהבים לאכול בשר, והם לא טועים.

 

דוכני מזון בשרי –4 סיבות שישכנעו אתכם לבחור בדוכני מזון לאירוע:

  • את דוכני המזון תוכלו להציב בכל מקום שתבחרו לערוך בו את האירוע, באולם סגור, בחיק הטבע, בפארקים ועוד.
  • את דוכני המזון תוכלו לפזר במספר נקודות באולם, למנוע עומס ותורים ארוכים על יד הדוכנים ולאפשר לכל לקוח גישה נוחה ומהירה אל הדוכן שאותו הוא אוהב.
  • דוכני המזון יוצרים בכל אירוע אווירה נעימה ולא מכופתרת. האורחים יוכלו לבחור את המזון שהם אוהבים להסתובב באולם, לאכול תוך כדי עמידה.
  • דוכני מזון מציעים שפע של מנות כמו מאפים מסוגים שונים, מנות בשריות/ חלביות/ מתאימות לילדים, קינוחים ועוד. כל אורח יכול לבחור את האוכל שהוא אוהב ואם הוא מעוניין במנה נוספת, לא יצטרך לחכות עד שהמלצר ייגש אליו, הוא, הוא פשוט ילך, ייקח ויאכל בהנאה.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

דילוג לתוכן