חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג דוכני מזון

כשחושבים על מסיבה, אחד הנושאים המשמעותיים הקשורים לכך הוא הקולינריה. ברור לכולם שבהתאם לרמה ולאיכות המזון שיוגש בחגיגה, יוכתר האירוע כמוצלח או מוצלח פחות. זו הסיבה שמקדישים לכך מחשבה רבה ובוחרים את היצע המזון שיהיה המתאים ביותר.


להזמנת קייטרינג דוכני מזון חייגו עכשיו: 072-2119587


בחירה של קייטרינג

השלב הראשון הוא בחירה שירותי קייטרינג מעולים שקיבלתם עליהם המלצות מחברים או מקרובי משפחה שהזמינו מהם מאכלים באירועים שלהם. אם אתם סומכים על חוות הדעת של הגורמים הללו דברו עם אחד הנציגים המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים והוא יבצע אתכם סיעור מוחות כדי לתפור את החליפה הנכונה.

לכל חגיגה מתאים תפריט אחר וזאת על פי אופיו של האירוע וסוגי הקהלים שאמורים להגיע. אחת הדרכים הפופולריות הן באירועים משפחתיים והן באירועים עסקיים היא הצבה של עמדות מזון שבכל אחת מהן יש סוג אחר של מאכלים. בחברת קייטרינג נויה פוד בניית קייטרינג דוכני מזון דוגלת במגוון גדול של מטעמים, כדי שכל אחד מהנוכחים ימצא את הפריטים העשויים מחומרי הגלם האהובים עליו.

 

שילוב של מאכלים בין לאומיים

הישראלים מטיילים בכל העולם ולכן מכירים הרבה מאג מאכלים בין לאומיים. כשהם מגיעים לאירוע ופוגשים בו תפריט עשיר של קייטרינג דוכני מזון לאירועים שכולל מאכלים אסיאתיים, איטלקיים, בלקניים, ישראלים ועוד, מדובר בחגיגה של צבעים ושל טעמים. זו הסיבה שאורחים רבים שמגיעים לאירועים שונים ונהנים מהניחוחות ומהטעמים שמזכירים להם ביקורים נפלאים ביעדים שונים.

כך הם נבנים להניח על הצלחת שלהם כמה רולים של סושי, עם דגים או בלעדיהם ומרגישים שהם נמצאים ביפן. או לחלופין ליהנות מהאופציה הייחודית בדוכן באן בורגר שמציע את הלחמניות הבהירות המאודות בטעם הייחודי עם המבורגרים מעולים.

האהבה של רוב הקהל לבשר, מוביל מוזמנים רבים אל דוכן קרנבל בשרים המציע שפע של סוגי בשר מנתחים משובחים כמו אנטרקוט, אסאדו נתח קצבים, קבבים מתובלים בעלי טעם של עוד ושלל אופציות בשריות נוספות, שמכינים על הגריל מול עיניהם של האורחים שנהנים ממזון חם בעל טעם נהדר.

דוכנים ישראליים

עם כל האהבה לטעמים הבין לאומיים, בקו החשיבה של המשתתפים אין כמו דוכן ישראלי המציע להם פלאפל חם וקריספי ולצידו סלטים איכותיים כמו חומוס עם כמה תוספות כמו גרגרי חומוס, טחינה, פטריות חמות, חריף ועוד. כמו כן סלט ירקות קצוץ דק, שפע של צ'יפס וחמוצים.

בנוסף לכך דוכן שווארמה שבו אפשר לקבל את נתחי הפרגיות הייחודיים בצלחת, בפיתה או בלאפה ולהניח לצידם את התוספות המצוינות של נויה דוכני מזון לאירועים וכך ליהנות מהמיקס של כל המרכיבים האהובים.

דוכני קינוחים

אי אפשר בלי טעם מתוק בפה ולכן לקראת סיומו של האירוע הצוותים המקצועיים של חברת קייטרינג דוכני מזון מניחים המון מאפים, עוגות, עוגיות, קינוחי כוסות מגוונים ועוד. הקהל נהנה מכל ביס ותמיד יש להם טעם של עוד.

רוצים אירוע מושלם? דברו אתנו ונשמח לתאם את התפריט הנכון עבורכם.

דילוג לתוכן