חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חגיגה בכל עמדות אוכל לאירועים

תכנון של כל אירוע כולל חשיבה על מרכיבים רבים. כיוון שהדברים מתחדשים כל הזמן, כדאי להיעזר בעצות מקצועיות של אנשי מקצוע כמו הצוותים המיומנים של נויה דוכני מזון לאירועים. הניסיון הרב מאפשר להם להציע ללקוחות הרבה אפשרויות מפתיעות ויצירתיות, שידהימו את המארחים וגם את האורחים.

 


להזמנת עמדות אוכל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

קביעה של סוגי עמדות אוכל לאירועים

האורחים אוהבים מאד לעצור ליד עמדות אוכל לאירועים ולבחור מתוכם את האופציות המועדפות עליהם. בשלב ראשון הם אוכלים עם העיניים, רואים אילו מאכלים מוצעים להם ולאחר מכן הם בוחרים באיזה תור לעמוד כדי ליהנות מהמטעמים הטריים והמשובחים.

המגמה היא להעניק אווירה נפלאה לכל הסועדים ולכן כל עמדות אוכל לאירועים הן מקושטות על פי סוגי המאכלים השונים. לדוגמה על הדוכן שמציע סוגים שונים של סלטים, אפשר לראות ירקות רבים תלויים או מונחים על הדוכן כמו דלועים יפהפיים, חצילים מרשימים, פלפלים בכל הצבעים ועוד. הימצאותם של הירקות הללו על הדוכן מוסיפים רבות לרצון של הקהל לטעום מכל אחד מהסלטים המיוחדים והצבעוניים, עם הרטבים המשגעים.

חגיגה בכל מסיבה

באירועים כמו חתונות, בריתות וימי הולדת למבוגרים, מוצעות עמדות אוכל לאירועים עם מאכלים שאהובים על הקהל. ההיצע הוא שונה בכל מסיבה וזאת על פי ההזמנה של המארחים. השפים של נויה דוכני מזון לאירועים ממליצים על כמה דוכנים שאהובים מאד על האורחים על פי הניסיון רב השנים שלהם וההעדפה היא תמיד להכין סוגי מזון שאהובים על הציבור מאשר מאכלים שאין להם דרישה.

דוכן שווארמה

אין כמעט אורח שלא יעצור ליד ציר השווארמה ויבקש נתחים חמים של הפרגיות העסיסיות שהן מתובלות והונחו ביניהם גם שומן כבש. אפשר להניח את הנתחים הנהדרים האלו בתוך פיתה ולהוסיף לכך את המנות הנלוות שיוצרות יחד מרקם מעולה בחך. אפשר לבחור טחינה, חומוס, סלטים שונים כמו סלטי ירקות, סלט חריף, או סוגים שונים של חמוצים. המיזוג של כל הטעמים האהובים יחד יוצר חגיגה בפה.

ליד השווארמה אפשר ליהנות גם מכדורי פלאפל קריספיים חמים, שגם אותם אפשר להניח בתוך הפיתה עם שלל תוספות. אופציה מעניינת נוספת היא ליהנות מעראיס נהדר שהוא בשר טחון מתובל שהונח בתוך פיתה ולאחר מכן נאפה בטוסטר או בתנור. הקריספיות שלו כובשת את לבבות האורחים והם נהנים לאכול אותם.

כמו כן השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינים דוכן שניצל בחלה. הישראלים אוהבים מאד את הקריספיות של השניצל ולכן מניחים אותו בתוך חלה טרייה עם מבחר גדול של תוספות מעניינות. ירקות שונים, רטבים וגם חמוצים. מדובר בשילוב מנצח ואי אפשר להפסיק לאכול את הפרוסות של שניצל בחלה.

דגים בכל חגיגה

עמדות אוכל לאירועים כוללות בדרך כלל לפחות דוכן אחד של דגים ולעיתים גם שני דוכנים למטרה זו. יש מגשים עם סביצ'ה דגים חתוך דק, דגים מעושנים, או אופציה של פיש & צ'יפס שכוללת נתחים של דג מעולה שהוא מטוגן ולצידו בתוך קונוס הנייר גם צ'יפס חם. זוהי מנה שהיא אגדה ורבים לא יפספסו אותה.

מאכלים מכל העולם

אחת האטרקציות בכל אירוע היא העובדה שיש מאכלים מכל העולם. כך הקהלים מכירים מאכלים חדשים וזה גם מזכיר לרבים מהם טיולים בכל העולם שבהם הם נהנו מהמאכלים המקומיים. בין האפשרויות שקיימות על עמדות אוכל לאירועים יש דים סאם בכמה טעמים, לחמניות באן הבהירות עם מילויים שונים, פריקסה יפני, נודלס ומאכלים אסיאתיים נוספים.

החגיגה המוצלחת היא בסיוע שלנו. דברו אתנו ונשמח להציע לכם המון אופציות שלא חשבתם עליהם וזאת להנאתם הרוחבית של כל המשתתפים באירוע.

דילוג לתוכן