חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

כמה מיתוסים שחשוב להפריך על קייטרינג בשרי!

קייטרינג בשרי לאירועים הוא הקייטרינג הנפוץ ביותר ברוב האירועים ולא בכדי. התפריט הבשרי מציע מבחר גדול של סוגי בשרים בטעמים שונים, בריחות משכרים, עם תבלינים מפתיעים ועוד. אך קייטרינג בשרי הוא לא רק בשר, אל מנת הבשר העיקרית תוספות עשירות ומעוצבות של פחמימות, ירקות מבושלים, פשטידות וקינוחים.

WhatsApp Image 2018-01-02 at 20.15.26

קייטרינג בשרי לאירועים – כמה מיתוסים שחשוב להפריך!

  • קייטרינג בשרי הוא קייטרינג מכביד ומעמיס הרבה יותר מאשר קייטרינג חלבי– לא נכון!

העומס וההכבדה על הקיבה אינם קשורים למרכיבים הבשריים או החלביים של התפריט, אלא לכמויות שאתם אוכלים. לכאורה, נראה שהתפריט הבשרי עשיר בחלבונים ומעמיס על הקיבה, אך גם מנות חלביות יכולות להיות מנות עמוסות בחלבונים כמו דגים קטניות ועוד.

  • הקינוחים בקייטרינג הבשרי פחות טעימים – לא נכון!

בעידן שבו לכל מרכיב חלבי יש תחליף פרווה, לקינוחים המוגשים בסוף הארוחה אין אומנם מרכיבים חלביים, אך תחליפי הפרווה לא פחות טעימים ולא פחות עשירים מהרכיבים החלביים. קינוחי הפרווה הם קינוחים טעימים ומפתים ומי שלא  מכיר את הרכיבים שמהם הם עשויים לא ירגיש בהבדל בין קינוח חלבי לקינוח פרווה.

ישראלים רבים למדו להכיר את סודות המטבח החלבי ואת היתרונות של הקייטרינג החלבי. כיום אפשר לראות ביותר ויותר אירועים תפריטים חלביים מעוצבים וטעימים, לא פחות מהתפריטים הבשריים.

  • תפריט בשרי דורש תעודת כשרות – לא מדויק!

מי שמקפיד על אכילת אוכל כשר לא יאכל גם תפריט חלבי ללא תעודת כשרות.

  • תפריט בשרי הוא תפריט יותר יקר- לא נכון!

רבים חושבים כי קייטרינג בשרי יקר יותר בשל  דרישות הכשרות, אך זו טעות. רוב האורחים מסתפקים בתעודת הכשרות הניתנת על ידי הרבנות המקומית והיא אינה יקרה. גם רוב חומרי הגלם של המנות הבשריות הם כשרים במלא, כך שהם אינן משפיעים על המחיר הסופי של המנה.

  • קייטרינג בשרי לא מתאים לכל סוג של אירוע- לא נכון!

קייטרינג בשרי מתאים לכל סוג של אירוע, לאירועים גדולים , לאירועים קטנים ויוקרתיים, לאירועי בוקר, צהריים וערב. לכל שעה ולכל סגנון של אירוע אפשר להתאים מנות בשריות.

  • קייטרינג בשרי כשר אינו טעים- לא נכון!

תהליך הכשרת הבשר אינו משפיע על הטעם של נתחי הבשר, מה שמשפיע על הטעם הוא צורת הבישול של נתח הבשר, הטריות שלו ואיך השף מצליח להפוך כל נתח בשר לחגיגה של טעמים וריחות משכרים.

 מחפשים קייטרינג לאירועים בשרי, צרו קשר עם "נויה פוד", נשמח לעזור!!

קראו עוד על קייטרינג על האש – כי אין מי שלא אוהב בשר

דילוג לתוכן