חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אוכל לאירועים – נויה פוד

בעידן שבו כולם עסוקים ועמוסים, כבר אין כמעט מי שמכין בעצמו אוכל לאירועים וחברות קייטרינג רבות מציעות אוכל לאירועים שאינו נופל בטעמו מהאוכל הביתי ואף עולה עליו מבחינת העיצוב. רבים מאתנו עומדים נבוכים ומבולבלים אל מול המגוון העצום של סוגי המאכלים שחברות הקייטרינג מציעות לנו לאירוע דוכני מזון לאירועים. כדי להקל עליכם את הבחירה, פנינו אל צוות העובדים של חברת "נויה פוד" וביקשנו מהם מספר טיפים איך לבחור אוכל לאירוע.

עמדת אוכל לאירועים

עמדת אוכל לאירועים

איך לבחור אוכל לאירועים –8 טיפים מנצחים באדיבות "נויה פוד"

מארחים רבים נוהגים להציע לאורחים אוכל בדוכנים בקבלת הפנים. הבעיה של הדוכנים היא העמידה בתור. אנשים מגיעים לאירוע כדי לפגוש חברים ובני משפחה, להחליף כמה מילים עם מהחתן והכלה הנרגשים רגע לפני החופה ולא כדי לעמוד בתור.

צריך לזכור שקבלת הפנים מתרחשת בעמידה, ולכן כדאי לבחור מנות שיהיו נוחות לאכילה בעמידה וכמה שפחות נוזלות ומטפטפות. רצוי לשכור מלצרים שיסתובב עם מגשים בין האורחים, שהאוכל יגיע אל האורחים ולא להפך, שהאורחים יידרשו להגיע אליו.

מנות הפתיחה הן מנות שנועדו לרפד את הבטן לפני המנות העיקריות. במנות אלו לא כדאי להתחכם ולא ללכת על מנות יצירתיות ובלתי רגילות. עדיך לבחור מאכלים בנאליים ומוכרים, מאכלים שכולם אוהבים כמו חומוס, ירקות, חציל בטחינה, סלט וולדרוף ועוד.
במנות ראשונות ממליצים בעלי הקייטרינג לקחת מנת מאפה או דג. כדאי לדעת שאפיית הדג דורשת מיומנות רבה, מספיק רגע אחד של בישול מיותר והדג העסיסי ייהפך לדג תפל ויבש. לכו על מנות דג רק אם אתם בטוחים שהקייטרינג שבחרתם יודע להכין אותם במיומנות ולהשתלט על כמויות גדולות.

אם יש לכם הרבה ילדים באירוע בחרו מנות המתאימות לילדים והגישו אותם במנה הראשונה. ילדים אוכלים בדרך כלל רק את המנה הראשונה, אחר כך הם קמים מהשולחן ופורשים למשחקים.

אם אתם מתלבטי בבחירת קייטרינג בשרי בין סטייק לפרגית במנה העיקרית, לכו על פרגית. את הפרגית כולם אוהבים, מבוגרים, ילדים, גברים ונשים. בפרגית רגילה שמכינים עם תבלינים מתאימים, הסיכוי לנפילות קטן והמנה יוצאת כמעט תמיד טעימה ועסיסית.

אם החלטתם לבחור במנת בשר העדיפו בשר אסאדו על פני אנטרקוט. אנטרקוט זו מנה אינדיבידואלית, כל אחד אוהב אותה ברמת צלייה שונה וקשה להניח שתצליחו לקלוע לטעם של כולם. את האסאדו מבשלים שעות ארוכות, ולכן גדולים הסיכויים שהמנה תהיה משובחת וטעימה.

אם אתם מתלבטים בתוספות בין תפוחי אדמה לאורז, העדיפו תפוחי אדמה. תפוחי אדמה יצאים תמיד טעימים ועסיסיים ואילו האורז עלול להתייבש ולאבד מטעמו.

אולי יעניין אותך:

דוכן באן בורגר

דוכן שווארמה

דילוג לתוכן