חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הנחיות חיוניות לדוכני מזון מתאימים לאירועים

 מי שמתכנן אירוע עסקי או משפחתי, חשוב שיתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום זה כיוון שיש בו כל הזמן שינויים. לשפים יש רעיונות חדשים כדי לא ליצור מצב שבכל אירוע האורחים מקבלים פחות או יותר את אותם המאכלים. הרצון הוא להיות ייחודיים ולבדל את האירוע הספציפי מאירועים אחרים.

בחירה של דוכני מזון מושקעים

השפים המומחים של נויה דוכני מזון לאירועים מכירים את טעמם הקולינרי של הישראלים כיוון שהם עורכים אירועים לעיתים תכופות. כך הם יודעים סביב אילו דוכנים יש תורים ארוכים בכל אירוע וסביב אילו דוכנים זרם האורחים הוא מינורי. לאור זאת הם מעניקים הכוונה לגבי דוכני מזון מתאימים לאירועים.

המוזמנים אוכלים קודם בעיניים ולכן קיימת חשיבות רבה לספק לכל מתחם דוכני מזון מעוצבים ויפהפיים. הצבעוניות שלהם והציורים היפים כמו לדוגמה של ירקות או פירות, סוחפים את הקהל להתקרב לדוכנים ולראות את ההיצע הגדול של המטעמים שממתינים עבורם במגשים האסתטיים.

 


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

 

קהל המשתתפים בכל אירוע

ההחלטה לגבי ההרכב של דוכני מזון מתאימים לאירועים נובע מהפילוח של קהל האורחים. יש הבדל מהותי בין מבחר הדוכנים כשמדובר בנערים ונערות המגיעים לחגיגת בר מצווה ומעדיפים סוגים מסוימים של מזון, מול משפחות עם ילדים קטנים המגיעות לברית מילה או אירוע עסקי שמגיעים אליו רק אנשי עסקים מבוגרים.

כאשר משוחחים עם השפים של נויה סושי דוכני מזון לאירועים ומעבירים להם את מלוא הנתונים לגבי כמות האורחים והפילוח שלהם, אפשר לגבש יחד החלטה מושכלת על התפריט המיועד לאירוע שיתקיים בצהרים או בערב.

דוכן המבורגר

הישראלים אוהבים מאד את הקציצה האמריקאית כשהיא עשויה היטב על הגריל, עם שלל תבלינים שהופכים את הטעם שלה לייחודי. זוהי מנת הדגל של מוזמנים רבים ובעיקר של בני הנוער. זו הסיבה שהשפים שמודעים לכך מכינים כמות גדולה של המבורגרים לאירועים שבהם יהיו בני נוער רבים. בנוסף להמבורגרים, ממתינות למשתתפים גם לחמניות ייעודיות למטרה זו שהן רכות, טריות ואיכותיות.

האורחים נהנים לפתוח את הלחמנייה להוסיף רוטב שייספג בה וגם פרוסות של ירקות כמו עגבניות עלי חסה, בצל סגול, חמוצים ועוד. השילוב של כל הטעמים יחד הוא מופלא ולכן המוזמנים נהנים מכל ביס ולא אחת הם מגיעים שוב לתור הארוך כדי ליהנות ממנה משובחת נוספת.

דוכן דגים

דגים הם מעדן עבור משתתפים רבים ולכן הם נהנים מהעובדה שיש דוכני מזון מתאימים הכוללים היצע של כמה סוגי דגים. בין האפשרויות אפשר להניח על הצלחת פרוסות דקיקות של סביצ'ה באיכות גבוהה, פרוסות של דגי ים שונים, שיפודים של קוביות סלמון עם תבלינים נפלאים על הגריל שיוצרים מרקם קריספי למעטה הוורוד.

כמו כן דוכן פיש & צ'יפס אשר מוגשים בקונוסים נוחים מאד לאחיזה, שיש בהם קוביות של דגים מטוגנים וצ'יפסים ממש כמו בחו"ל.

המומחיות של מטבחי השף

כשקובעים היצע של דוכני מזון עם השפים של נויה דוכני מזון לאירועים אפשר להיות רגועים שכל מי שמגיע לאירוע ימצא מגוון גדול של מוצרי מזון העשויים מחומרי גלם שאהובים עליו ולכן הוא ייהנה מארוחת קולינרית ברמה גבוהה.

אם גם אתם מעוניינים באירוע מפתיע שיכלול שפע של מעדנים, הגעתם למקום הנכון. השאירו את פרטיכם ונשוחח בקרוב, כדי לתאם את האירוע המוצלח הבא שלכם.

דילוג לתוכן