חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח עם דוכני מזון שלנו

מי שמגיע לאירועים רבים רואה סוגים שונים של דוכני מזון אשר על כל אחד מהם יש מגשים של מאכלים חמים וטעימים. המטרה של כל מארח היא לפנק את אורחיו ולכן הוא תוהה מה יהיה התפריט הנכון ביותר. הדרך המומלצת היא להתייעץ עם השפים של נויה פוד כדי להחליט על ההרכב המנצח.

דוכני מזון לכל מסיבה

התפריט המוצע על ידי המומחים של נויה פוד אינו אחיד ולקראת כל אירוע מגבשים חשיבה על ההתאמה המקסימלית לאורחים שהוזמנו. אם מדובר בחגיגת בר מצווה או בת מצווה, מגיעים אליה בדרך כלל בני נוער רבים שהם בגיל שהרעב מציק להם תמיד. לכן כדאי להציב דוכן המבורגרים שהוכנו זה עתה והם עסיסיים וחמים. כמו כן ימתינו להם בדוכן זה לחמניות רבות המותאמות בגודלן לקציצות האהובות וגם ירקות חתוכים, חמוצים ורטבים נהדרים כמו קטשופ, ברביקיו וגם מיונז. מבחינתם של בני הנוער זו הארוחה המושלמת.

מעבר לכך אפשר להציב גם דוכן פלאפל שהוא המאכל הישראלי האהוב ביותר. האורחים נהנים להניח על צלחתם כמה כדורי פלאפל חמים או לחלופין להניח אותם בתוך פיתה ולהוסיף שלל תוספות מגוונות כמו חמוצים, סלטים וכמובן צ'יפס חם וקריספי. השילוב המוצלח מוביל לא אחת את האורחים להגיע שוב אל דוכני מזון מסוימים ולקבל מנה משביעה נוספת.

 

 


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

שניצל בחלה בכל ימי השבוע

האהבה הגדולה לשניצלים יצרה את האפשרות להקמת דוכני מזון למטרה זו. כל אורח בוחר חתיכה גדולה או קטנה של חלה ובתוכה יש שניצל קריספי וחם. למנה זו אפשר להוסיף ירקות, צ'יפס, חמוצים ועוד. הרטבים נספגים בחלה והתוצאה הסופית היא מופלאה.

דוכני מזון למשפחות מגוונות

בחגיגות שאליהן מגיעים בני משפחה בגילאים שונים, השפים של נויה פוד דואגים שיהיו גם מנות לילדים. האופציה המועדפת היא בדרך כלל שניצל וצ'יפס חמים וטעימים או פסטה ברוטב עגבניות. הילדים נהנים מהעובדה שקלעו לטעם שלהם והאורחים המבוגרים נהנים מטעמים קולינריים ייחודיים. כמו לדוגמה טורטיות מקסיקניות עם בשר בקר, בשר עוף ותוספות פיקנטיות, מאכלים אסיאתיים כמו לחמניות באן עם המבורגרים ותוספות מפתיעות, נודלס, דים סאם נפלא ומאכלים נוספים יפנים ווייטנאמיים.

גולת הכותרת של קטגוריה זו היא דוכני מזון ועליהם מגשים עמוסי גלילי סושי צבעוניים. יש כאלו שיש בהם דגים כמו טונה או סלמון וגם ירקות כמו אבוקדו, מלפפון, צנון יפני וגם חביתה. ומגישים גם רולים של סושי ללא דגים וזאת עבור הקהל שמעדיף סושי צמחוני. כך או כך לסושי של נויה פוד יש הצלחה גדולה ובהתאם לכמות האורחים מכינים מראש כמות גדולה של סושי והמבחר הגדול על המגשים מתחסל די מהר.

דגים נהדרים לכל אירוע

ישראלים רבים נהנים לאכול במסיבות השונות מעדני דגים המוצעים על דוכני מזון. אחת האופציות היא פיש אנד צ'יפס, כל אורח מקבל נייר קונוס איכותי ובו דג מטוגן שהוא חם וגם צ'יפס קריספי. אפשר לאכול זאת עם תוספת של מיונז או כל תוספת אהובה אחרת או כמו שזה. או לחלופין ליהנות ממנה של סביצ'ה נפלא של דגים.

אם גם אתם מעוניינים לתאם אירוע מוצלח, הדרך להצלחה עוברת דרך השפים של נויה פוד. דברו אתנו ונשמח ללוות אתכם ולתכנן יחד את האופציה המיטבית עבורכם ועבור האורחים היקרים והחשובים שלכם.

להזמנת מגשי מסיבה סושי לחצו כאן

דילוג לתוכן