חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן קינוחים לאירועים פרווה

 

כאשר עורכים אירוע אשר מבוסס על אוכל בשרי, סוג הקינוחים שאותו אפשר להגיש הם דוכן קינוחים פרווה. בעבר האפשרויות בקטגוריה זו היו די דלות ולכן המגוון שהוגש היה די סטנדרטי. אך בשנים האחרונות עם ההתפתחות הקולינרית והיצירתיות שמגלים הקונדיטורים, ההצעות הן רבות, יוצאות דופן ומפתיעות את כל האורחים באיכותם ובטעמיהם המשובחים.

 


להזמנת דוכן קינוחים פרווה חייגו עכשיו: 072-2119587


אופציות ההגשה של קינוחי פרווה

אורחים רבים ממתינים לקבלת דוכן קינוחים לאירועים פרווה אשר מוגשים לקראת סוף האירוע וזאת כדי לצאת מהאולם עם הרגשה מתוקה בפה, כי אין כמו קינוח טעים לשמח לבבות.

שיטת ההגשה של הקינוחים היא שונה בכל אירוע, אפשר להגיש אותם בכמה דוכנים אשר בכל אחד מהם מוגשים כמה סוגים של קינוח פרווה. אופציה אחרת היא שולחן גדול שעליו מסודרים באופן יפהפה כמה מגשים אסתטיים ועליהם שפע של קינוחים. האורחים מגישים לשולחן המרכזי מניחים על צלחת כמה אופציות ולוקחים זאת למקום הישיבה שלהם, כדי שייהנו מהמטעמים הללו החברים ובני המשפחה שיושבים סביב השולחן.

קינוח פרווה משלל חומרי גלם

בפגישה לקביעת התפריט, הקונדיטורים המיומנים מציעים למארחים הרבה מאד אפשרויות טעימות להגשת קינוח פרווה ומתוך ההיצע, הם בוחרים את סוגי הקינוחים שמומלצים על ידי השף וזאת כדי להטעימם לחיכם של מרב האורחים על פי חתך הגילים וההעדפות של האורחים.

לנוחות מרבית של האורחים, מכינים מנות אישיות כמו קאפקינס של מאפים הכוללים פירות כמו תותים או בננות, מנות אשר מוגשות בכוסות אישיות כמו מוס שוקולד, מוס חלבה, שוקולד ומוצרים נוספים בטעם קפוצ'ינו, קצפת עם רוטב תותים או פסיפלורה, סופלה שוקולד שהחלק הפנימי שלו הוא נוזלי ועוד.

אופציה נוספת היא עוגיות בודדות אשר מסודרות בשורה על כל מגש כמו מקרונים בשלל צבעים, סהרוני פקאן, בראוניז, עוגיות מרנג, עוגיות שוקולד שונות, פחזניות עם קרם פטיסרי ועוד.

עוגות אשר חתוכות לפרוסות, הן אפשרות נפלאה ליד כוס קפה מהביל וריחני. כך מגישים עוגות מגולגלות עם תמרים, קינמון או אגוזים, פאי תפוחים, עוגות מייפל עם אגוזים, שלל עוגות שמרים מדהימות, עוגת לימון או עוגת קוקוס ודבש.

מאכל מתוק אשר מתאים מאד כיוון שהוא קינוח פרווה הוא בקלווה ברמה גבוהה של עשייה, האורחים נהנים מאד להוציא את העוגיות בצורת מעוין או משולש וליהנות מרמת המתיקות הגבוהה של המרכיבים הנפלאים.

קינוח פרווה מול קינוח חלבי

בשנים האחרונות הקונדיטורים מפתיעים בכל פעם מחדש כיוון שהם לוקחים קינוח מוכר ואהוב שהוא על בסיס חלבי, משנים בו את המרכיבים החלביים עד שהם מגיעים למוצר המושלם שהוא על בסיס פרווה. התוצאה במקרים רבים עולה על המוצר המקורי והאורחים נהנים מרעיון נפלא שהותאם לאירועים שמגישים בהם אוכל בשרי.

זו הסיבה שכעת גם הקהל מרוצה מהעובדה שקינוח פרווה הוא כבר לא פריט נדוש וחסר מעוף, אלא מדובר במאפים או בהרכבים יוצאי דופן.

 

עוד על דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן