חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

בראנץ' דוכני מזון

בראנץ' דוכני מזון

 

יש אירועים משפחתיים או עסקיים, שהשעה המתאימה ביותר למפגש זה היא שעת צהרים מוקדמת. לכן מתאמים בראנץ דוכני מזון שהיא אופציה אהובה מאד על הקהל.

 


להזמנת בראנץ' דוכני מזון חייגו עכשיו: 072-2119587


 

בחירה של תפריט לבראנץ'

השפים של דוכני מזון לאירועים מציעים למארחים כמה וכמה אופציות עבור ארוחה בשעה מוקדמת שהיא בין ארוחת בוקר לארוחת צהרים. אפשר לבחור בין כמה וכמה מאכלים מפתיעים שלבטח ישמחו את המוזמנים.

אחת האופציות המתאימות היא דוכן של פיש & צ'יפס. הקהל מקבל נתחי דגים מטוגנים בבלילה טעימה במיוחד אשר מונחים בניירות קונוס ייחודיות אשר סופגות את השומן של הטיגון ולצידם יונחו על הצלחת צ'יפסים קריספיים ואיכותיים. מעבר לכך אפשר להציע למשתתפים גם דוכן סביצ'ה ודגי ים ואי אפשר לעמוד בפני הקסם של הדגים שחתוכים דק דק ומקושטים בירקות צבעוניים.

 

דוכני בשר באירוע

בארוחות בראנץ' דוכני מזון מוצעים לאורחים דוכנים מסקרנים כמו דוכן באן בורגר שבהם מניחים את הקציצות המשובחות בתוך לחמניות באן מאודות. השילוב המנצח של הטעם העסיסי של הבשר עם הלחמנייה הייחודית יוצר שלל טעמים בחך שנובעים גם מהתוספות כמו הירקות, החמוצים ותפוחי האדמה האפויים.

כמו כן המוזמנים נהנים מדוכן טוסט נקניק שיש בו נקניק משובח בתוך לחמנייה מעולה. הטבחים מניחים הרכב זה בטוסטר והטעם הוא קריספי ומושלם להנאתם של כל האורחים וגם של ילדים רבים אם מדובר באירוע שמגיעות אליו משפחות עם ילדים בגילים שונים.

 

מגוון של בשרים

אחת ההצעות המתאימות עבור בראנץ' דוכני מזון היא ציר השווארמה של נויה דוכני מזון לאירועים. האורחים נהנים לקבל מהמלצר נתחי פרגיות חמים שנחתכו זה עתה מהציר הכולל גם שומן כבש. המשתתפים מניחים את הנתחים הללו בתוך פיתה, לאפה או על הצלחת. הם מוסיפים לכך ירקות חתוכים חמוצים וכמובן צ'יפס נהדר ונהנים מכל ביס. הישראלים אוהבים מאד שווארמה ומבחינתם זו אחת המנות האידאליות בכל אירוע.

רבים מהם מגיעים גם אל דוכן קרנבל בשרים שבו מציעים להם נתחי בשר משובחים במיוחד שהיו כרגע על הגריל. כך הם נהנים מקבבים מדהימים, רוסטביף מפתיע, דוכן אסאדו, שיפודי פרגיות, אונטר-ריב, נתח קצבים, אנטרקוט ועוד.

 

מרקים לימים החורפיים

אחת המנות האידאליות עבור בראנץ' דוכני מזון לימים גשומים וקרים היא מרקים. השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים בדרך כלל שני סוגים של מרקים מעולים, כמו מרק עוף עם ירקות ואטריות, מרק עגבניות איכותי, מרק פטריות סמיך, מרק כתום המורכב מגזרים, בטטה, דלעת ועוד. האורחים נהנים למזוג עם המצקת את כמות המרק הרצויה בקערית שלהם ולהוסיף לכך שקדי מרק, קרוטונים או ריבועי לחם אפויים.

 

קינוחים לאורחים

לאחר בראנץ' דוכני מזון נפלא, אין כמו ליהנות מקינוחים מפתיעים שהם גולת הכותרת של החגיגה. ההיצע הוא רב וכולם נהנים להניח על הצלחת שלהם דוגמיות של כל המבחר הגדול.

רוצים אירוע מושלם? השאירו כאן את הפרטים שלכם ונתאם זאת יחד.

דילוג לתוכן