חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי סושי – במיוחד לזמן הזה

מגשי סושי לדוגמא

מגשי סושי לדוגמא

בין אם מדובר בפגישה עסקית, הרמת כוסית במשרד, ארוחת צהריים בין הפגישות או אירוח של חברים בבית- מגשי סושי הם פיתרון מעולה.

עסקים או הנאה?

כפי כבר ציינו, הסיבה באמת לא משנה וגם לא המיקום וגם לא מי אוכל. כשיש מגי סושי תראו שכולם פתאום רעבים. מגשי סושי הם באמת פיתרון מעולה לנשנושים קטנים ואלגנטיים וגם לארוחה כמו שצריך. זו הסיבה שתראו אותם בכל מקום.

בחתונות ואירועים- מגשי סושי יכולים להיות בקבלת הפנים מסתובבים בין האורחים שמנשנשים בקטנה לפני שהארוחה הגדולה. הם גם יכולים להיות הארוחה העיקרית -מגשים גדולים מלאים בסושי מכל המינים והסוגים שמספיק לכל האורחים.

במשרד- מגשי סושי יכולים להיות ארוחה במשרד עבורכם כאשר אתם רעבים בין הפגישות אבל לא יכולים לצאת מהמשרד ורוצים להתפנק באוכל טעים ומושקע, והם גם מתאימים כשיש לכם פגישה חשובה וארוכה ואתם גם רוצים להרשים וגם רוצים שכולם יהיו שבעים. בנוסף, אם יש לכם אירוע במשרד ואפילו הרמת כוסית לרגל חג או מאורע- פשוט תזמינו מגשי סושי וסגרתם מראש את הפינה.

אירוח קל ומהנה:

אמרתם אירוח קל ומהנה אמרתם מגשי סושי. הם הדרך הכי קלה, הכי פשוטה, וגם הכי טעימה טרייה ומרשימה לארח. האירוח הוא קל כי אתם לא צריכים לעשות שום דבר ממש ממש כלום- חוץ מלהזמין את המגשים!

מגשי הסושי מגיעים במבחר גדלים ומגוון של סוגים כך שאפשר להתאים את הכמות וגם את  סוג הסושי לכמות האנשים שיאכלו. תוכלו להזמין מגשי סושי גדולים או מגשי סושי קטנים, ולפנק את העובדים או את האורחים או את עצמכם בסושי טרי, טעים, איכותי שמגיע מהר ומוכן להגשה. ואתם כבר יודעים שהעין אוכלת קודם ומגש סושי שנראה מעולה יעה תיאבון לכולם….


גולשים התעניינו גם בסדנאות סושי


במקום להתאמץ:

במקום להתאמץ בלהכין, להגיש ואז לשטוף את הכלים- אתם פשוט יכולים להשקיע ולהראות את ההשקעה. באמת שלא יתחשבנו אתכם שזה לא מעשה ידכם- הם יהיו עסוקים בלאכול את הסושי וללקק את המגשים.

מגשי סושי הם הדרך הכי קלה נוחה ולא לשכוח טעימה- לארח בין אם בבית או במשרד בין אם בפגישה אינטימית או פגישה עסקית גדולה. הם מתאימים לארוחה משפחתית, לארוחת ערב לילדים וגם לאירוח משפחתי גדול יותר- אפילו אם הוא נפל עליכם בהפתעה.

אז במקום לשבור את הראש מה להכין ובאילו כמויות, מה כולם אוהבים ומה להזמין- פשוט הזמינו מגשי סושי.


אולי יעניין אותך – דוכני מזון ליום הולדת- סוגרים לכם פינה

דילוג לתוכן