חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מס' טיפים על סדנאות סושי

 

סדנאות סושי הן אמנם כבר לא דבר חדש בתחום סדנאות האוכל אבל הן עדיין להיט והן תמיד מלאות!  סדנאות סושי הן מגניבות, חווייתיות, מלמדות, וגם כמובן טעימות. ומי לא רוצה להכין לאחר מכן סושי בבית ולהרשים את כל החברים? כולם!

 


להזמנת סדנאות סושי חייגו עכשיו: 072-2119587


 

לא צריך ידע מוקדם. ממש לא צריך משפחה אסייתית קרובה או רחוקה או לדעת ממה עשוי סושי או לקרוא עליו לפני הסדנא. כן צריך לאהוב סושי ולרצות ללמוד.

תבואו עם מצב רוח טוב והרבה רצון ללמוד, לחוות להתנסות ועם זאת- גם סבלנות. יש טכניקות שלא לומדים ביום וגם לוקח זמן לתרגל ולנסות אז אל תתייאשו- תרגול זה חלק בלתי נפרד מסושי או כל סדנת בישול אחרת.

הסדנא משלבת ידע היסטורי ומידע תאורטי על הסושי וההיסטוריה שלו ועל חשיבות האסתטיקה בבישול היפני בכלל ובסושי בפרט וגם כמובן התנסות מעשית והכנת הסושי מהמנות הראשונות ועד המנה האחרונה של סושי פירות!

מה לומדים בסדנאות סושי?

בסדנאות סושי כאמור לומדים את כל השלבים וגם את כל המנות עם דגש על טכניקות של גילגול ואסתטיקה שמאוד אבל מאוד חשובה בבישול היפני.

לומדים את אומנות הגלגול של הסושי- כן זו ממש אומנות ולא קל כמו שזה נראה כשמישהו אחר מגלגל את זה.

לומדים להכין את האורז בדיוק ברמת המוכנות הנכונה והרצויה, איך לתבל את האורז בדיוק  וגם לומדים על סוגי הדגים שמתאימים לסושי ולמה הם דווקא מתאימים למעדן הזה.

וזה לא הכל!

 


להזמנת דוכן סושי במרכז


 

לומדים גם על סוגי הרטבים ולומדים איך להכין אותם ואיך לחתוך ולהגיש את הסושי בצורה יפה ונקייה.

במשך הסדנא המעשית ותוך כדי למידת הטכניקות ושמיעת סיפורים על ההיסטוריה של הסושי ביפן ובעולם,, מכינים ולאחר מכן טועמים כמובן סוגים שונים של רולים של סושי חותכים ומגישים, ותוך כדי הבישול והגילגול גם מכירים את חומרי הגלם של המטבח היפני ואיך להשתמש בהם באילו כמויות ובמינונים הנכונים.

לומדים על סוגי אצות ועל סושי עם אצה בפנים וסושי עם אצה בחוץ, סושי עם אורז בפנים וסושי עם אורז דביק בחוץ, רול סושי רחב ורול סושי צר , וגם על סושי בצורת קונוס וגם איך להכין סושי פירות.

ואז מגיע השלב הכי שווה והכי משתלם בכל סדנאות האוכל למיניהן וגם כמובן בסדנאות סושי- ללא ספק- שלב הטעימות! בו טועמים מה שכל השיעור הכנו וגם את מה האחרים הכינו, משווים לומדים איפה טעינו, איפה אפשר להשתפר, מעתיקים זה מזה מתכונים ורושמים נקודות בשביל ארוחת הסושי הראשונה שנכין בבית!

 


קראו עוד על סושי לאירועים

דילוג לתוכן