חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מה צריך לבחור לפני שמזמינים קייטרינג בשרים?

אם החלטתם להפיק אירוע ולא מדובר באירוע חלבי הרי שסביר להניח שאתם מחפשים קייטרינג בשרים. בשביל לבחור קייטרינג בשרים טוב ומתאים לאירוע צריך לבדוק כמה דברים ויפה שעה אחת קודם.


להזמנת קייטרינג בשרים לאירועים פרטיים חייגו עכשיו: 072-2119587


לפני שמזמינים קייטרינג בשרים (או קייטרינג בכלל) כדאי ומומלץ לבדוק כמה דברים.

  1. בדקו המלצות- אל תזמינו קייטרינג רק מפרסומת או רק מהודעה שקראתם בעיתון או במדיה החברתית. לפני שבוחרים קייטרינג בשרים כדאי לבדוק ולשאול כבר עם מי שהזמין אותם ולשאול אותם את כל השאלות ולוודא שהיו מרוצים. אל תשאלו יותר מדי אנשים בכדי לא לקבל יותר מדי חוות דעת משתנות אל תשאלו שניים שלושה אנשים שאתם סומכים עליהם שיתנו לכם חוות דעת כנה ואמיתית.
  2. השוו מחירים ושירות- זה שהמליצו לכם על קייטרינג בשרים מסוים שהיו מרוצים ממנו זה לא אומר שאתם חייבים ללכת איתם ולכן כדאי להשוות את המחיר ואת השירות ובכלל את מה שאותו חברת קייטרינג מציע בהשוואה לקייטרינג אחר. כך תוכלו לשאול את כל השאלות ולבדוק בדיוק מה אתם מקבלים בעבור אותו מחיר או אפילו מחיר נמוך יותר. אם החברה שנראית לכם היא דווקא לא זו שהמליצו לכם עליה תמיד תוכלו לקבל עליה המלצות מלקוחות אחרים שכן לקחו את שירותיה.
  3. לכו לטעום- אם אפשר כדאי מאוד ללכת לטעום את הקייטרינג אפילו לקפוץ לאירוע בו הם אחראים על הקייטרינג בכדי לראות איך זה מוגש, איך זה נראה, לטעום בעצמכם ולקבל חוות דעת והרגשה במקום עצמו בעת האירוע.
  4. שאלו את כל השאלות הנכונות- כמה קייטרינג בשרים כולל, אילו סוגי בשרים, מה בדיוק הם מביאים איתם – האם גם כלי הגשה וגם כלי אוכל? האם אפשר להזמין דרכם גם סלטים ותוספות, האם הם דואגים גם לקינוחים? צריך לדעת בדיוק מה הם מציעים בכדי לדעת אם זה שווה את המחיר ואם צריך להשלים משהו חוץ ממה שהם מבטיחים במסגרת הקייטרינג
  5. בדקו כשרות- כשרות באוכל היא חשובה במיוחד אבל עוד יותר חשובה כאשר מדובר בקייטרינג בשרים. יש שיאכלו רק בשר כשר, יש שיאכלו רק בשר כשר למהדרין ולא כל אחד יאכל כל סוג של כשרות לכן חשוב לוודא אם לקייטרינג יש תעודת כשרות מתאימה ואם כן מטעם מי תעודת הכשרות ואם היא מתאימה לאירוע.

קייטרינג בשרים יכול להיות פתרון מעולה לאירוע גדול מכיוון שהוא סוגר פינה של אוכל וגם מרשים במיוחד בהכנה שלו. ברגע שבחרתם חברת קייטרינג אתם יכולים לסמן וי ולהמשיך לארגן את שאר הפרטים של האירוע.


אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי כשר

דילוג לתוכן