חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הפתרון האולטימטיבי הוא מגש מסיבה סושי

יש המון סיבות להזמין מגש מסיבה לאירוח, מה שבטוח הוא שזאת תהיה הצלחה ולא חשוב מי האנשים או מה הסיבה, אם הסושי הוא בטיב מעולה, הוא יהיה מסמר הערב והסיבה להכתרת המסיבה כמוצלחת.

להזמין או לבשל לבד

אם אתם צריכים סיבה להזמין אוכל למסיבה, זכרו כי מרכז המסיבה הוא לא האוכל ועם זאת, אוכל מקורי ומגניב יקפיץ כל אירוע ויצור הנאה כפולה ומכופלת של הקהל. סיבות נוספות הן הזמן שיש להשקיע בתכנון, קניות, בישול, ניקיון, הגשה, פינוי ושוב ניקיון. בעוד שבהזמנת אוכל מוכן מבחוץ, אתם צריכים רק להזיז את האצבע על המקשים ולהזמין מגש מסיבה סושי. קחו בחשבון שאם תשכללו את עלויות המצרכים עם הזמן שלכם, עלויות החשמל והכוחות, תגלו שהזמנת אוכל מבחוץ לא יקרה הרבה יותר.

 


להזמנת מגשי מסיבה של סושי חייגו עכשיו: 072-2119587


למה סושי?

כשכמות האנשים עולה על זוג, יש פחות ופחות סיכוי שתקלעו לטעמם של כל הסועדים. מגוון האפשרויות בסושי הוא רחב מאוד ויש אפשרות לענות על צרכי כולם, הצמחוני, הצליאקית, הרגיש לחלב, אוכל כל, הטבעונית, זה ששומר על הגזרה ואפילו שומר הכשרות. בזמן ההזמנה שתפו את נציג המסעדה בכמות האנשים והצרכים שלהם והם ידעו לכוון אתכם לכמות הנכונה, להרכב הנכון וימליצו על מנות נוספות להשלמות ולהתאמות. מכיוון שמגש מסיבה סושי הוא פרווה, תוכלו לשלב אותו עם מנות חלביות או בשריות בהתאם לסוג הארוחה שבחרתם.

סושי גם חוסך לכם עיצוב לשולחן. מגשי הסושי יפהפיים ומרשימים ונותנים נגיעה של צבע לאירוע. הוסיפו צלחות אישיות וסכו"ם למי שלא מסתדר עם המקלות ואין צורך בשום דבר נוסף. אם נאמין למשפט הגורס כי קודם כול העיניים אוכלות, הרי שהאורחים שלכם ישבעו עוד בטרם יפתחו את הפה.

מגש מסיבה סושי משאיר את האורחים שלכם שבעים, אך בתחושה קלילה ולא מפוצצת, עכשיו הם מוכנים לאכול קינוח ולהודות לכם על ארוחה קלילה ונהדרת.

מתי סושי?

בשל רב גוניותו של מגש סושי למסיבה, הוא מתאים לכל אירוע, מספר אנשים ועונה. בין שמדובר בישיבת צוות של ארבעה אנשים, מסיבה רבת משתתפים, אירוע משפחתי בכל גודל והרכב ואפילו סתם כך לזוג המעוניין להתפנק. מכיוון שאין תלות עונתית במרכיבי המנה אפשר ליהנות ממגשי הסושי במשך כל השנה. חורף, קיץ, עונות מעבר ובכל שעה משעות היום,כ ל זמן טוב לסושי.

מאיפה סושי?

מגשי מסיבה סושי ישאירו הרבה רושם על האורחים שלכם אם הם יראו טוב, אבל חשוב מכך אם יהיו טעימים וממקום איכותי. בשל העובדה שמדובר בדגים שהם חומר קל ונוח לעבודה מצד אחד, אך מזון רגיש לטיפול מצד שני יש להקפיד על ניקיונו. לכן כאן מדובר במקצועיות של הטבחים המועסקים במסעדה וחברת בקייטרינג המתמחים בסושי.

לאחר ההזמנה זה הזמן לדאוג לתוספות כמו בקבוקי יין משובחים, בירות מצוינות וכל מוצר אחר שאהוב על האורחים.

דילוג לתוכן