חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן המבורגר בשלל אופציות מפתיעות

אזרחים בכל העולם אוהבים מאד המבורגר. נתח הבשר האיכותי שקיים בדרגות שונות של צלייה, משקל ותוספות, הוא המאכל האהוב ביותר אחרי פיצה.

דוכן המבורגר באירועים

כאשר מכינים המבורגרים ומניחים אותם במגשים מכובדים במרכזו של דוכן המזון, ההצלחה אינה מאחרת לבוא. אורחים רבים עומדים בתור, מקבלים את ההמבורגר העסיסי ונהנים מכל ביס. כשמדובר באירוע, נויה קייטרינג מכינים המבורגרים קטנים בתוך לחמניות קטנות. הם מוסיפים לכך ירקות או חמוצים והמוזמנים מצביעים ברגליים ומגיעים שוב לדוכן, כדי ליהנות מהטעם המופלא של מעדן זה.

באירועים האורחים נהנים ממינגלינג עם חברים או עם בני משפחה שהם פוגשים. בדרך כלל אלו הם מפגשים מאד משמחים אחרי תקופה ארוכה שאנשים לא נפגשו ולכן כל אורח נהנה מהמפגש ומצד שני הוא גם מעוניין לטעום את המאכלים אשר מונחים על דוכן המבורגר. זו הסיבה שמדובר במנות קטנות אשר אפשר לאכול אותן בכמה ביסים ולאחר מכן אפשר להמשיך ולשוחח, או לחלופין לטעום מעדנים אחרים.

 


להזמנת דוכני מזון לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


המבורגרים מיוחדים

ההיצע של נויה פוד קייטרינג כולל גם אופציה של דוכן המבורגר ובו דונאטס בורגר. מדובר בהמבורגרים המונחים בתוך לחמניות גדולות ומזכירות צורה של דונאטס. נתח הבשר הוא כבד ועבה ואפשר להוסיף לו כמה אופציות בין חלקי הלחמנייה. בצלחות אשר מונחות על הדוכן יש חסה, עגבניות, רצועות בצל סגול, מיונז, קטשופ, צ'ילי מתוק, רושם שום איולי, רוטב ברביקיו, מלפפונים חמוצים, בצל מטוגן ועוד. כך כל אורח מכין לעצמו את ההרכב שהוא הנכון ביותר עבורו ונהנה מהאופציה של המבורגר משובח ביותר.

אפשרות נוספת היא דוכן המבורגר שמציע באן בורגרים אשר הם קציצות בשר טלה עבות מאד המתאימות לקרניבורים שמאד אוהבים נתחים משמעותיים של בשר ששוקלים הרבה. הקציצות הללו מונחות בתוך לחמנית באן מאודה בעלת הגוון הבהיר והטעם יוצא הדופן.

המבורגר בכל אחת מצורות ההגשה הללו היא מנה מושלמת, אך כשמניחים בצלחת גם צ'יפס חם, התוצאה היא מדהימה והאורחים מרוצים ושבעים מהמנה הייחודית.

דוכני בשר מיוחדים

יש מוזמנים אשר אוכלים המבורגר קטן ולאחר מכן הם מעדיפים לאכול בשר אחר ולאו דווקא המבורגר נוסף. עבורם יש אופציות של שניצל אשר טוגן לא מכבר ומונח בתוך חלה נפלאה, עם המון תוספות כמו ירקות וחמוצים. אופציה נוספת היא לאכול נתחי שווארמה שנחתכים במקום מהבשר אשר מונח על המתקן המיועד לכך. אין כמו לשים בפיתה חומוס, טחינה, נתחי שווארמה וצ'יפס וליהנות מהטעם הים תיכוני שאהוב על רבים מהנוכחים.

מנות עבור הצמחונים והטבעונים

בכל אירוע נויה קייטרינג מציעים גם דוכני מזון שיש בהם מאכלים ללא בשר עבור האורחים ששומרים על התזונה שלהם ומעדיפים לאכול מאכלים המותאמים לגישה שלהם. כך הם נהנים ממבחר גדול מאד של סלטים צבעוניים אשר כוללים את כל סוגי הירקות העונתיים, ירקות בסגנון אנטיפסטי עם שמן זית וירקות חתוכים בשלל גוונים.

דילוג לתוכן